Nem szabad elfeledkezni a katalánok másik pályájáról sem, a barcelonai Montjuich Parkról, amely 1932-ben épült. Spanyolország így két nemzetközi versenyek megrendezésére alkalmas létesítménnyel rendelkezett és Jaramába hamarosan ellátogatott a Formula-1 mezőnye is. A pályán 1967-ben egy világbajnokságon kívüli versenyt rendeztek. A futamot Jim Clark nyerte a Lotusszal. A következő évben Jarama világbajnoki futamnak adott otthont. A versenyt néhány héttel Jim Clark halála után futották, melyet Clark csapattársa, Graham Hill nyert meg.
Ezt követően megegyezés született arról, hogy a Spanyol Nagydíjat Jarama és a Montjuich Park váltott évben rendezi, így legközelebb a Formula-1 mezőnye 1970-ben tért vissza a pályára, amikor Jackie Stewart rajt-cél győzelmet aratott a Tyrrell csapat March-Ford 701-es autójával. Ez volt a March első győzelme. 1972-ben a fiatal brazil, Emerson Fittipaldi nyert a Lotusszal és 1974-ben a Ferrari új szerzeménye, Niki Lauda először állhatott a dobogó legfelső fokára.
A Montjuichban történt 1975-ös kellemetlen baleset miatt 1976-tól a Spanyol Nagydíjat minden évben Jarama rendezhette, James Hunt nyert 1976-ban, Mario Andretti 1977-ben és 1978-ban. 1979-ben Patrick Depailler első győzelmét aratta a Ligierrel a pályán és a következő évben a Spanyol Nagydíjra pontosan a FISA-FOCA harc kellős közepén került sor. Ennek eredményeként a Ferrari, Renault és az Alfa Romeo nem jelent meg a versenyen. A futamot Alan Jones nyerte a Williamsszel, de autóját később szabálytalannak minősítették és kizárták a versenyről.
Az 1981-es futam a korszak egyik legizgalmasabb versenye volt, Gilles Villeneuve a hibás turbómotoros Ferrarival körözött, miközben több autó próbálkozott az előzéssel. A francia-kanadai pilóta hibátlan vezetésének köszönhetően Juan-Carlos király előtt Villeneuve haladt át elsőként a célvonalon, négy autó, Jacques Laffitte, John Watson, Carlos Reutemann és Elio de Angelis szorosan követte őt. A négy autó között csak 1.24 másodperc különbség volt.
Az 1980-as évek elejére Jarama jelentősége csökkent és a Royal Automobile Club of Spain sokkal inkább a pálya mellett golfpálya megépítésére koncentrált. A Spanyol Nagydíj előbb Jerezbe, majd Barcelonába költözött át.
A pálya, amelynek vonalvezetését 1991-ben meghosszabbították, még mindig működik, de nagyon kevés nemzetközi versenyt rendeznek rajta.