A Brit Nagydíjat megelőzően jelentették be, hogy Tony Fernandes eladta csapatát egy svájci befektetőcsoportnak, az irányítói székbe pedig Christijan Albers, Manfredi Ravetto és Colin Kolles ült be. Egyelőre azonban minden marad a régiben az istálló életében, amíg az új vezetők felmérik, hogy milyen intézkedésekre is van szükség.
"Még egy hete sem kezdődött meg a csapat életének új fejezete, de már látjuk, hogy a gyárban és a pályán is mindenki milyen keményen dolgozik azért, hogy előrelendítse az istállót" - mondta Silverstone-ban Albers.
Elsőre a szponzorok tekintetében várható mozgolódás, és például a General Electric logója már erre a hétvégére eltűnt az autókról, ám a Fernandeshez köthető Airbus neve továbbra is olvasható volt a zöld autókon.
És noha a versenyzők, Kamui Kobayashi és Marcus Ericsson ülése elmondásuk szerint idénre nem forog veszélyben, a következő évre csak még nagyobb lett a bizonytalanság a csapat pilótafelállását illetően. A finn Turun Sanomat szerint az istálló már idén egyre többször igyekszik majd pénzes tesztversenyzőket autóba ültetni péntekenként, és annak a lehetősége is felmerült, hogy a Caterham szorosabbra fűzi kapcsolatát a Red Bull-lal, akiktől jelenleg a váltókat vásárolják. Az energiaitalosok két alakulatán kívül jövőre már csak ők használnak majd Renault motort. Egyes értesülések szerint így hamarosan a Red Bull következő F1-et megcélzó tehetsége, Carlos Sainz Jr. is a Caterham színeiben ejtheti majd meg bemutatkozását.
"Mindkettőjüknek szerződése van, és a rendelkezésre álló technikából a legjobbat hozzák ki" - védte meg gyorsan Kobayashit és Ericssont a helyettes csapatvezető, Manfredi Ravetto. "A gyenge eredményekért nem őket kell hibáztatni. Próbáljuk a lehető legtöbbet kihozni ebből a szezonból, és gondoskodni arról, hogy a következő évre feljebb kerüljünk a mezőnyben. Ãtvizsgáljuk azokat a területeket, amelyeken a csapatnak vérfrissítésre van szüksége."