Romain Grosjean: "Ma sokat tanultunk az autóról és csak ez segíthet abban, hogy fejlődjünk. Volt egy kis problémám a második szabadedzésen, amit még ki kell vizsgálnunk, és frusztráló volt, hogy veszítettem egy kis időt, mert biztos vagyok benne, hogy további fejlődést érhettem volna el. Érdekes második szabadedzés volt, ahogy a forró és napfényes délután sötétségbe váltott. De mi sok munkát el tudtunk végezni holnapra."
Pastor Maldonado: "Jó volt, hogy egy megbízható autóm volt, amivel sokat dolgozhattam. Sok alkatrészünk volt tesztelésre és sok különböző kiértékelést végeztünk. Az éjszakai szabadedzésen elkövettem egy kisebb hibát és a levegőbe emelkedtem miután áthajtottam egy kerékvetően. Szerencsére nem sérült meg nagyon az autóm, és folytatni tudtam a szabadedzést. Nagy várakozásokkal tekintek a holnapi napra, hogy lássam, hogy milyen teljesítményre is vagyunk képesek."
Alan Permane, vezető versenymérnök: "A mai nap egy normál pénteki nap volt, ahol az aerodinamikai alkatrészek széles választékát ki tudtuk értékelni, míg az éjszakai szabadedzésen a beállításokon és az abroncsok teljesítményén tudtunk dolgozni. Az első szabadedzés egyik pilótánk számára sem volt valami fantasztikus élmény, mert megtartottunk egy alapbeállítást, annak érdekében, hogy ki tudjuk értékelni a sok új alkatrészt. Az éjszaka pedig az adatgyűjtésről, bár más természetű adatgyűjtésről szólt. Egy kisebb hibától eltekintve Romain autóján ma megbízhatóan futottunk, ami azt jelenti, hogy sok adatot gyűjtöttünk, amit az éjszaka folyamán fel is dolgozunk a holnapi időmérő érdekében."