Az FIA elnöke egyrészt megérti a süvítő motorhangot és a határokig gyötört autókat hiányolók panaszait, de figyelmeztetett, hogy nem szabad elhamarkodott döntést hozniuk, hiszen ezek a vélemények idővel lecsillapodhatnak.
"Meg kell várnunk, hogy lenyugodjanak a kedélyek, mielőtt bármit is tennénk" - mondta az olasz Rai televíziónak Todt, hozzátéve, hogy a versenyenkénti 100kg üzemanyaglimit ötlete nem is az FIA-tól, hanem a csapatoktól származik.
"Én sem ragaszkodok hozzá, hogy a versenyek a takarékosság jegyében teljenek. A benzinre vonatkozó határ a csapatok ötlete volt. De ha mindenképpen csak 100 kg-ot akarnak használni, nekem azzal sincs gondom."
Todt szerint azonban elsősorban nem a spórolás tette eseménytelenné az Ausztrál Nagydíjat.
"Ehelyett az autók aerodinamikája és a melbourne-i pálya vonalvezetése volt a felelős. Ott sohasem volt túl sok előzés. Azonban biztos vagyok benne, hogy az előzések száma hamarosan nőni fog, így várjunk még egy kicsit, mielőtt ítélkeznénk" - mondta.
A Ferrari korábbi csapatvezetője a V6-os motorok köré épült új hajtáslánc visszafogottabb hangja mellett sem ment el szó nélkül. Ha nem csitulnak a kritikák, az FIA kész arra, hogy megoldást keressen a szurkolók kielégítése érdekében.
"A hang kétségtelenül más lett. Ha ez szélesebb körben problémát jelent, és a csapatok is beleegyeznek, akkor utánajárhatunk, hogyan tehetjük az autókat hangosabbá" - mondta Todt, aki ennek ellenére "lenyűgözőnek" tartja a hibrid erőforrások zúgását.