"Úgy gondolom, hogy az Ausztrál Nagydíj időmérő edzését követően vonhatjuk le a következtetéseket, addig minden kijelentés elhamarkodott" - nyilatkozta Domenicali a Ferrari weboldalán. "De ez is csupán a kezdete lesz egy hosszú útnak, ami november végén ér majd véget. De azért sok okból kifolyólag fontos megítélni a játék állását. Én azt várom, hogy azok a csapatok, akik Sao Paulóban az első helyeken végeztek most Melbourne-ben is megismétlik ezt, az előnyük azonban valószínűleg csökkent, de egyébként ez az, amiben mindannyian reménykedünk. És, hogy milyen okok miatt is vélem úgy, hogy a Ferrari előre lépett? Az új szervezeti struktúránk, a munkamódszerünk, a módosított felszereléseink miatt, amikkel az autón dolgoztunk, így ha a teszteredményeinket összehasonlítjuk a céljainkkal, akkor úgy tűnik, hogy mi a helyes úton járunk a korábbiakhoz képest. Ãgy ha csak valaki más nem végzett egészen rendkívüli munkát, akkor én meg vagyok győződve arról, hogy a Ferrari a küzdelem részese lesz egészen a szezon végéig. Egy ausztráliai dobogó pedig jó alap lenne, amire építhetnénk azon sikerek érdekében, amikre szükségünk van. Az autó aktuális teljesítményétől eltekintve az a munka, amit a szélcsatornában végeztünk megadja nekünk a hitet az aerodinamikával kapcsolatban, és ez az a terület, ahonnan napjainkban a teljesítmény 90%-a származik. A stabil szabályok pedig garanciát nyújtanak arra, hogy nem lesz meglepetés, nem lesz semmilyen kivételes, kreatív megoldás, ami nagy különbséget idézne elő, ezért igazán magabiztos vagyok azon változtatások miatt, amiket tavaly végeztünk el."
Az idei szezon is hosszú lesz, ahol ráadásul Domenicali szerint a 2014-es jelentős szabályváltozások is éreztetni fogják a hatásukat. "Biztos vagyok benne, hogy a versengés mértéke csökkeni fog, mert a csapatok nem becsülhetik alá a 2014-es szabályok kihívását. Az autók teljesen máshogyan néznek majd ki, mint amiket eddig láttunk, így meg van az esélye annak, hogy lekésed a hajót, a kisebb csapatoknak ezért nagyobb forrásokat és korábban kell invesztálniuk az új projektbe. Közben a nagy csapatoknak egyensúlyt kell találniuk a forrásátcsoportosítás és a fejlesztések között, hogy versenyképesek maradjanak a szezon végéig, de közben azt is biztosítaniuk kell, hogy nehogy lemaradjanak 2014-ben."