A finn egyetlen pozíciót veszítve csapattársával szemben gyakorlatilag rajt-cél hatodik helyet produkált a történelmi hockenheimi pályán. Nem volt esélye sem neki, sem Vettelnek utolérni a Red Bullokat, de hátulról sem érkezett nagy veszély, hol Bottas, hol Hülkenberg került mögéjük, de jóval előzési távolságon kívül autóztak az olaszok versenygépeihez képest.
A 2007-es világbajnoknak nem emelkedhetett sokat a vérnyomása a nagy csatározás hevében: „Nagyon csendes és unalmas verseny volt, igazából semmi érdekes nem történt. A rajtnál kipörgött a kerekem, és veszítettem egy pozíciót Sebasitannal szemben.”
A Ferrari pilótája a versenygépéről is beszélt a futam után: „Az új gumikkal jónak éreztem az autót, de aztán alulkormányzott és túlkormányzott is lett, így alapvetően veszítettünk a tapadásból. Az utolsó etapban pedig üzemanyagot kellett spórolni, nem volt mit tenni.”
Raikkönen azt is elárulta, min kellene sokat javítani, hogy az olaszok előre tudjanak lépni az erősorrendben: „Nyilván fejleszteni kell az autót minden területen – ha több lenne a leszorítóerőnk, az határozottan segítene. Mindenki jobban szeretne teljesíteni, és fájdalmas látni, hogy nem ott tartunk, ahol akarunk lenni, de hiszek a csapatban. Idővel és kemény munkával ez is meglehet. Fontos, hogy javuljunk és együtt dolgozzunk.”