Az Autosport lap számolt be róla, hogy a csapat pálya menti feladatokért felelős igazgatója, Tim Malyon az Orosz Nagydíjat megelőzően elhagyja a csapatot. A Giampaolo Dall’Arát váltó, Red Bulltól érkezett mérnök mindössze három hónapig dolgozott az istállónál, a távozás oka Malyon indoklása szerint személyes jellegű. Helyét ideiglenesen Paul Russell, Nasr versenymérnöke veszi át.
A mérnök a második fontos beosztású műszaki vezető, aki távozott a csapattól, Mark Smith technikai igazgató a szezon kezdetén hagyta el az istállót. A rendkívül fontos pozíciót azóta sem töltötte be senki. Az Autosport arról is értesült, hogy a csapatnak nagyon kevés pótalkatrész áll rendelkezésére Szocsiban.
Egy pozitív hír is érkezett azért a csapat irányából. Felipe Nasr gyengén teljesített az év első három futamán, elmaradt csapattársától, Marcus Ericssontól is, amiért a Sauber karosszériáját okolta, amelybe gyártási hiba csúszhatott. Az alakulatnak sikerült előteremtenie a szükséges anyagi forrásokat, hogy új autót építsen Nasr számára, és bár felmerült, hogy nem lesz kész Szocsira, a 003-as karosszéria végül pályára gurul Oroszországban.
Monisha Kaltenborn csapatfőnök korábban elismerte, pénzügyi okok miatt késnek a 2016-os autóra tervezett fejlesztések. A Sauber helyzete olyan rossz, hogy az elmúlt két hónapban nem sikerült kifizetni időben a dolgozók egy részét. A hírek szerint Ericsson szponzorai előre utaltak, hogy a csapat ki tudja egyenlíteni a márciusi béreket. Kaltenborn folyamatosan azon dolgozik, hogy új támogatókat találjon.