Afelől senkinek sincs kétsége, hogy valószínűleg minden idők örökösen legfiatalabb pilótája egyszer Dietrich Mateschitz főcsapatánál fogja majd tekerni a kormányt - feltéve, ha az energiaital-mogul cége a sportágban marad. Max Verstappen karrierje egészen egyedülálló, hiszen két évvel ezelőtt még gokartokkal hajtotta a sikereket, tavaly pedig, meggyőző F3-as szereplésének köszönhetően azonnal lecsapott rá a Red Bull.
Az osztrákok karámjában komoly indulatokat generált az akkor még csak 16 éves tehetség leigazolása, főleg annak bejelentése, hogy Max Versteppen 2015-ben már főállású versenypilóta lesz a Toro Rossónál. A szezon végi, és idény előtti gyakorlásoknak köszönhetően a holland minden szegmensben fel tudta venni a versenyt idősebb és tapasztaltabb csapattársával, Carlos Sainzcal, és főleg a Hungaroringen szerzett negyedik pozíciójának köszönhetően egyelőre fel is múlja őt.
Szingapúrban úgy tűnt, hogy kihúzza a gyufát azzal, hogy nem engedi el társát, de végül nem szankcionálták a Toro Rossónál, és a mögöttünk hagyott hétvégén, Suzukában is a spanyol előtt végzett, a 9. helyen. Danyiil Kvjat szerződéshosszabbítása egyelőre még a levegőben lóg a Red Bullnál, ezért olyan hírek is felmerültek, hogy a Milton Keynes-iek esetleg már jövőre az autójukba ültetnék Verstappent. „Ha megfelelő autót biztosítunk Max rendelkezésére, egy remek motorral, biztosan győzelmekért, és bajnoki címekért fog harcolni, valószínűleg a Red Bullnál” - nyilatkozta a Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost a holland De Telegraafnak. „De úgy vélem, karrierje ezen szakaszában az lesz a legbölcsebb döntés, ha jövőre is nálunk marad.”