DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 27. szombat
F1

Horner szerződést hosszabbított a Red Bull-lal

A Red Bull F1-es csapatfőnökéről hét elején még olyan hírek jelentek meg, hogy távozik az alakulattól, most azon elejtette, hogy új szerződése tudatában vissza szeretné vezetni a csúcsra gárdáját.

Az Osztrák Nagydíj előtt, alatt és után különösen sok nyilatkozat jelent meg a Red Bull háza tájáról – Dietrich Mateschitz, a csapat tulajdonosa kétszer is megpengette a kiszállás esélyét, erre Christian Horner kétszer válaszolt is (azaz inkább csak tolmácsolta főnöke szavait) – és legutóbb azokra a pletykákra is kitért, melyek esetleges menesztését firtatják. „Nem voltak álmatlan éjszakáim emiatt, mert ez egyáltalán nem igaz” – nyilatkozta Horner a Sky Sportsnak a Goodwood-i Sebességfesztiválon. „Most hosszabbítottam meg a szerződésemet, nagyszerű a kapcsolatom Dietrichhel, és az a célom, hogy visszavezessem oda a csapatot, ahol 18 hónappal ezelőtt volt.”



„Ez ostobaság – az a helyzet, hogy nem kell sok energiát belefektetni az ilyen dolgokba, mert olyan világban élünk, ahol egy rivális csapatnál mondanak valamit, azt felkapják, és az egész internet ezzel van tele. Ez a baj a közösségi médiával: egyszer átveszem Bernie-től az üzletet, máskor menesztenek, a következő alkalommal pedig azt fogják írni, hogy én fogom vezetni az autót” – mondta Horner.

A Red Bullnál 100-ból 99 vélemény a Renault ásta el az idei szenvedés miatt, Horner pedig megerősítette, hogy a kasztnijuk igenis jobb sorsra lenne érdemes. „Úgy gondolom, fontos számunkra, hogy a lehető legjobbat nyújtsuk, aztán reméljük, hogy lóerő terén is sikerül javulni. Ahogyan minden szezonban, most is azonban vagyunk, hogy fejlesszük az autót, hogy újításokat vessünk be minden versenyen, és hogy minél több időt töltsünk vele a pályán.”

A nehezen alakult kanadai és osztrák versenyek után a következő hétvégén Silverstone-ba látogat az F1 mezőnye, Horner pedig reméli, hogy jobbak lesznek. „Erőpályáról van szó, hiszen tele van egyenesekkel, de nem olyan mértékben veszi igénybe az autót, mint Montreal vagy Ausztria. Még Monacóban is számít a teljesítmény. De Magyaroroszágra érkezve már nem lesz annyira jelentős, így reméljük, hogy versenyképesebbek leszünk – keményebben fogjuk ösztökélni a Renault-t újabb fejlesztésekért a szezon második felében.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: