A gyors spielbergi pályán egyértelműen hátrányba kerültek a Renault-motoros autók – különösen fájó volt látni, hogy egy Red Bull vagy egy Toro Rosso autózott szélárnyékban az egyes kanyar után, a domboldalra felfelé veszít az erejéből. Max Verstappent is inkább előzték ahelyett, hogy ő előzött volna, de még mindig ő járt a legjobban Dietrich Mateschitz „gyermekei” közül: a hetedik helyről indulva nyolcadikként ért célba – szinte hihetetlen, hogy ez volt a holland újonc mindössze második top10-es eredménye nyolc verseny alatt.
„Boldog vagyok a verseny alakulása miatt, szerintem mindent kihoztunk belőle, és néhány remek csatám is volt. Hogy őszinte legyek, minden egyes kört élveztem! Az autó remekül működött, különösen az utolsó néhány kör volt nagyon izgalmas. Közel voltunk a hetedik helyhez, de a nyolcadik pozícióval is boldog vagyok, hiszen remek eredmény ez a csapat számára. Sikerült többet megtudnunk a gumikról, és úgy gondolom, hogy a fejlesztéseink is beváltak. Különösen örülök annak, hogy itt, a Red Bull Ringen sikerült pontokat szereznünk” – nyilatkozta Verstappen a verseny után.
Carlos Sainz Jr. hasonlóan jól érezte magát az autóban, számára csak a végeredmény jelentett némi keserűséget. „Jól éreztem magam az autóban, különösen az első néhány körben, amikor tökéletesen működött minden. Arra koncentráltam, hogy elkapjam az előttem lévőket, de sajnos a bokszkiállásom után elment az erő az autómból, és a versenyemnek hirtelen vége szakadt. Csalódást keltő az eredmény, mert néhány kör után sikerült beverekedni magam a Top 10-be, és nagyon motivált voltam a folytatást illetően. Ha nem történik ez a hiba, biztosan pontot szereztünk volna!” – vélekedett a spanyol pilóta.