Csupán néhány héttel azután tehát, hogy Gene Haas tulajdonos bejelentette a korábbi Red Bull-alkalmazott Rob Taylor szerződtetését a főtervezői pozícióba, most újabb két nagy koponyával erősödött a csapat.
Az új vezető aerodinamikai guru a korábban a Renault, a McLaren, a Tyrrell, a Jaguar és a Red Bull alkalmazásában is álló, de az utóbbi években már a Ferrari szélcsatornája körül tüsténkedő Ben Agathangelou, míg az új csapatmenedzser az a Dave O'Neill lesz, aki 2009-ben a Marussia F1-es projektjének elindításában is kulcsszerepet vállalt.
Nemcsak a technikai gárda bővül és erősödik, de a 2016-os F1-es modell is javában készül már, és az istálló híradása szerint már 60 százalékban meg is épült. Gunther Steiner csapatfőnök az Autosportnak nyilatkozva elárulta:
„Habár a munka dandárja még hátra van, de már most rengeteg mindent tettünk annak érdekében, hogy a Haas F1 Team versenyképes legyen, amikor 2016-ban csatlakozni fog az F1 mezőnyéhez. A Ferrarival folytatott technikai együttműködésünk lehetővé tette számunkra, hogy rendkívüli ütemben fejlesszük autónkat, illetve embereinket is. A mód, ahogyan hozzáláttunk ehhez a projekthez, új és eltér az eddig megszokott sémáktól, de működik. Elkötelezettek vagyunk a terveink megvalósítása és az F1 irányában, és ami a legfontosabb, tartani tudjuk az előzetes ütemtervünket. Jövőre ilyenkor az autóink már túl lesznek a teszteken, készen a melbourne-i debütálásra” – kalandozott képzeletben már most egy évvel előre a Haas csapatfőnöke.