2011 óta kapható a Toyota boxermotoros sportkupéja, s a hátsókerék-hajtású GT86 karakteréről és az általa nyújtott vezetési élményről azóta is ódákat zengnek a tulajdonosok és az újságírók egyaránt. Ráadásul formája abszolút kortalan, így a mostani ráncfelvarrás során nem volt sok dolguk a designereknek. Szokás szerint az első lökhárító és a fényszórók grafikája nem maradt változatlan, és néhány új könnyűfém felnit is hozzáadtak az opciós listához. Körülbelül ennyi…
Az utastérben sem történetek ennél jelentősebb módosítások, de emiatt sem fogja senki kárhoztatni a lakberendezőket. Mindenesetre a műszerfal új Alcantara és bőr kárpitozást kapott, valamint lecserélték az ajtók „belét” és a volánt is. A lemezek alatt az optimalizált futómű jelenti a legfontosabb újdonságot, melynek köszönhetően még mozgékonyabb és könnyebben irányítható lesz a GT86. A 2 literes motor maradt a régi. Feltétlen említést érdemel még, hogy a japán élményautó – megkönnyítve a vezető dolgát – immár visszagurulás-gátlóval is rendelkezik. Premier New Yorkban, a jövő héten.