A híres színész, Jude Law személyes vezetőnkként kísér el bennünket ezen a hatperces, interaktív videoúton, amelynek során a hollywoodi sztár és a világ legnevesebb interaktív színházi szakemberei a mit sem sejtő résztvevőket beterelik az „The life RX”-be – a fényűzés, az izgalom és a kaland világába, ahogy azt az új 2016-os Lexus RX modell legújabb televíziós reklámfilmjében is láthattuk.
A használaton kívüli, föld alatti banktrezorban és a londoni Tom Dixon által tervezett Mondrian szállóban forgatott videó révén mindannyian belepillanthatunk abba az egyetlen estés, exkluzív interaktív színházi előadásba, amelyre februárban került sor. A több mint 80 kamerával, 25 rejtett mikrofonnal és három egyedileg kialakított autóval forgatott video lehetővé teszi, hogy megismerkedjünk a produkció kulisszatitkaival, és az eseményekben elmerülve magunk is átéljük a ragyogást.
A közönség abban a hiszemben érkezett az előadásra, hogy egy hagyományos autópremieren fog résztvenni. Az RX merész formaterve által ihletett helyszínek és jelenetek között lézeres útmutató irányította őket, míg végül helyet foglalhattak a prémium szabadidőjárműben. Amint a vendégek magukra öltötték az Oculus Rift virtuális valóság sisakot, a rejtőzködő stábtagok villámgyorsan élettel teli forgatási helyszínné varázsolták át az üres hangárt, és ezzel a filmsztárok életébe katapultálták a mit sem sejtő vendégeket.
A résztvevők hirtelen jött új szerepükben bátran improvizálhattak, amint szemfüles fényképészek üldözik őket, és London utcáit végigjárva stílusosan megérkeztek saját hollywoodi bemutatójuk helyszínére. A reflektorfénybe lépő vendégeket rajongók hada köszöntötte, és a rögtönzött sajtótájékoztató közepén megjelent Jude Law, hogy visszakérje a Lexus RX kulcsait.
Az eseményről szólva Jude Law a következőket mondta: „A 360 fokos panoráma videó bepillantást enged ennek a nagyszabású, tizennégy helyszínen át zajló produkciónak a színfalai mögé. Az interaktív színházban a közönségnek gyakran fogalma sem lehet arról, hogyan születtek meg az egyes részletek, és a videó pontosan ezekre a részletekre világít rá. Rendkívül tehetséges stábbal dolgozhattam együtt és bízom benne, hogy mindenki, aki megtekinti a filmet, legalább akkora élvezettel navigál majd végig a helyszíneken, amennyire mi élveztük a magunk munkáját."
„Február kilencedikén, Londonban a Lexus Europe Jude Law színész és egy élvonalbeli stáb segítségével különleges meglepetésben részesített száz meghívott vendéget, akik részt vehettek a „The life RX”előtt tisztelgő, interaktív színházi előadáson. A mit sem sejtő vendégek, akik azt hitték, hogy egy hagyományos sajtóeseményen vesznek részt, váratlanul Hollywood-i szupersztárrá alakultak át, és 50 percig a „The life RX”életstílust élték. A kampány célja az volt, hogy megosszuk egymással az RX élet csodálatos pillanatait. A Lexus márka úttörő személyisége arra ihletett bennünket, hogy történetünket vadonatúj formában mutassuk megl. A televíziós reklám forgatásánál használt, egyedi fejlesztésű, saját szemszögű kamerától kezdve az interaktív színházi előadáson át a felhasznált hang- és fénytechnikákig minden részlet a legmodernebbnek számít a maga műfajában” – emelte ki Spiros Fotinos, a Lexus Europe marketing igazgatója.
A színházi eseményt egy kiemelkedő társulat hozta létre, olyan élvonalbeli szereplők részvételével, mint Simon Evans, aki számos klasszikus Secret Cinema előadás performance-igazgatójaként szerzett nevet magának; Stephen Dobbie, a népszerű interaktív előadás, a Punch Drunk hang- és látványtervezője; Joanna Scotcher, a ‘The Railway Children című darab díjnyertes díszlet- és jelmeztervezője; Tupac Martir, Moschino és Beyonce világítás-igazgatója, a világ első interaktív színházi tehetségkutató ügynöksége, a Department; a kultikus interaktív előadás, a ‘You Me Bum Bum Train’ társulatának számos tagja. Egy jelenetben Joshue Kane mesterszabász is megjelent.
Figyelem: Megtekintési útmutató
- MOBILTELEFONON: a 360 fokos panorámavideó mobil készüléken használható a leginkább zökkenőmentesen. Apple és Android készülék esetén a Youtube-ra kattintva megnyitható az interaktív előadás. YouTube alkalmazását feltétlenül frissítse a legújabb verzióra. A videó Oculus Rift és Samsung Gear virtuális valóság (VR) szemüvegekkel is jól használható.
- GOOGLE CARDBOARD ANDROID KÉSZÜLÉKEN: Android készüléken a videó megtekinthető Google Cardboard szemüveggel – Kattintson a linkre, és nyissa meg a videót a YouTube alkalmazás legújabb verziójával (Android). Ahhoz, hogy a Google Cardboard kezelni tudja a videót, katintson a videolejátszóban a Cardboard ikonra, csatlakoztassa telefonját, majd fejét mozgatva 360 fokban élvezheti a videót.
- ASZTALI SZÁMÍTÓGÉPEN: A 360 fokos panoráma videót támogatja a Chrome, a Firefox és az Internet Explorer böngészők legújabb verziója. A link segítségével nyissa meg a filmet a YouTube oldalán, a kamera mozgatásához nyomja le az egér gombját, majd húzza el a képet.