A BMW Group szigetországi értékesítési divíziója, a BMW Nagy-Britannia december 1-jén elindította országos kereskedelmi hálózatának páratlanul egyedülálló, BMW Retail Online névre keresztelt webes értékesítési szolgáltatását, amelyen keresztül a BMW ügyfelei bármikor kiválaszthatják, személyre szabhatják és megvásárolhatják leendő autójukat. A leendő tulajdonosok mindössze néhány klikkeléssel valóra válthatják álmukat, szükség esetén foglalhatnak tesztvezetési időpontot, kiválaszthatják a számukra ideális finanszírozási opciót és fizetési módot, majd az adott BMW modell pontos árát, illetve átadásának időpontját és helyszínét is véglegesíthetik – mindezt online, a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.
„Mi vagyunk a világ első autógyártó vállalata, aki teljes körű online értékesítési szolgáltatást kínál ügyfeleinek, a teljes modellpalettával, a vásárlási vagy lízingelési folyamat minden egyes lépésével. A BMW Group nagy-britanniai ügyfelei mostantól mindent elintézhetnek otthonról, kényelmesen. Azáltal, hogy eme különleges online felületet a BMW Genius okos alkalmazással egyesítettük – amelynek köszönhetően az ügyfelek valós időben beszélgethetnek a kiválasztott kereskedés munkatársával –, egy világszerte egyedülálló értékesítési felületet hoztunk létre, amely mérföldkőnek számít az autóiparban” - mondta Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért, valamint a BMW Group értékesítési hálózatáért felelős tagja.