Európában az érdeklődőknek eddig be kellett érniük a Ducatoval, ami ugyebár egy más kategória. A hiányérzet azért úgy tűnik a vezetőségnek is feltűnt, így most úgy tűnik fordul a kocka, és a nemrég bemutatott FCC4 alapjaira elkészítenek egy pickup kiadást.
Ezzel a mérkőzés olyan versenytársakkal indul meg, mint a Mitsubishi L200-as, a Nissan Navara, vagy a Toyota Hilux. A Fiat azonban a költségei csökkentése érdekében nem a konkurencia által is követett klasszikus ösvényen indult el. A hosszmotoros, létravázas alapok helyett a Jeep Renegade-tól átvett keresztmotoros hajtáslánchoz tervezték meg a maguk önhordó kaszniját, így nem csupán költségeket tudták csökkenteni, de először lépnek a piacra ilyen kialakítással. A 4920 milliméter hosszú négyajtós, ötszemélyes kisteherautó kétféle motorral, kétféle váltóval és hajtáslánccal készül majd. Az 1,8 literes, változó szelepvezérlős 138 lovas benzinmotor csak 6-os kézi váltóval és elsőkerék-meghajtással készül majd. A kétliteres, 170 lovas turbódízel, ami első és négykerekes kiadásban is készül majd, a hatos kézi mellett választható lesz a 9 fokozatú automata váltóval is. Ez utóbbi éppen az áttételezés miatt a nehezebb terepen is jobban teljesít majd. A technikai újdonságok között a plató ajtaját is meg kell említeni, ami nem csupán lefelé hajtható, de két irányba oldalra is – rakodási helyszíntől függően.