A Mitsubishi is igyekezett olyan autót készíteni, amivel ezt az irányvonalat támogatja, jelezve, hogy a határozott éltörések, és az ívelt felületek világa hozzájuk is megérkezett. Elöl és hátul is előbukkan a névből is utólérhető X formát idéző, szűkített lemezhajlítás, amit az eltérő színekkel, és az ívekhez igazított keskeny vonalú fényszórók is igyekeztek kihangsúlyozni.
A hatalmas üvegfelületek meghatározó részei a formavilágnak, ezt a tetőig nyúló szélvédő, vagy a színezett tetőoszlopok is kihangsúlyoznak. Az arányok azért jelzik, hogy egy tanulmányautóról van szó, hiszen az alsó középkategóriás méterek és a brutális méretű kerekek párosítása ugyanúgy a művészi gondolatmenetet tükrözi, mint a B-oszlop nélkül, hátrafele nyíló hátsó ajtók. Ahogy a padlólemez, úgy a hajtáslánc is az Outlander PHEV alapjaira építkezik, és a már ismert Twin Motor 4WD névre hallgat.
Azaz az első és a hátsó tengely egy-egy villanymotor hajtja, és a szükséges áramot lítium ion akkumulátorokból nyeri. A kis benzinmotor feladata pedig, hogy a ráépített generátor segítségével az energiaszint fenntartása.