Persze nincs olyan művészeti alkotás, amin ne lehetne egy kicsit faragni. Az amerikai Chinetti Motors fejlesztője, Bob Gittleman igyekezett belőle elkészíteni a maga változatát, a a Westwinds partnereként. A kiindulási alap az 1972-es 365-ös GTB/4 volt, amit a B-oszlop után teljesen átalakított, hogy egy sík padlós, háromajtós, luxus kis árú szállítót faragjon belőle.
A hátsó ablakokat felhajtotta a középső tetőoszlopig, a klasszikus harmadik ajtó helyett pedig egy megerősített üveglappal helyettesítette. Az utastér első része alapvetően változatlan maradt, a finom bőr és az igényes faburkolatok viszont kifinomult hangulatot árasztanak.
A raktér padlóját is ugyanez az égerfa takarja, de a csomagok mozgatása miatt a felületen keletkező sérülésektől rozsdamentes acél szálak védik. Az utastér elválasztó eleme kettős feladatot tölt be, mert a bőrhuzattal bevont darabok egyben a mélynyomók rezonátor tere is.
A 4,4 literes, huzatosabb kipufogóval ellátott, 400 lóerős V12-es motor a Ferrari amerikai változatának megfelelően automataváltón keresztül hajtja ezt az igazi műremeket – a korát meghazudtoló dinamizmussal. Bár az is igaz, hogy aki ebbe az autóba beleül, azt inkább a művészi ihlet, mint a padlógázos autózás hajtja majd…