Az autón egy felesleges lemezdarab sem található, ami a súlyt növelné, bezzeg a motortérben hatalmas vasdarab dorombol, hogy a brutális teljesítmény mellett a V8-as szívmelengető hangulatával csábítsa el még azt is, aki inkább a kényelmesebb autózás híve. A rozsdamentes acél csővázra épült, megerősített szálszerkezetű üvegszálas burkolati elemekkel készülő 907 kilónyi apróság ülései mögé ugyanis a Corvette-ből ismerős GM LS3 V8-asa került - persze csak szívó változatban. A 430 lóerő és az 575 Nm forgatónyomaték hatfokozatú Getrag G96-os váltón keresztül hajtja meg a hátsó kerekeket.
A 40/60 százalékos súlyelosztás, a kettős keresztkaros, nyomórudas első-hátsó felfüggesztések igazi versenygéppé varázsolják a kis műremeket, amit a 3,2 másodperces sprintidő és a leszabályozás ellenére is 256 km/h végsebesség is kellőképpen bizonyít. Bár aki az erősen versenyautós hangulatot árasztó utasteret meglátja, annak minden kételye garantáltan elszáll. A kérdés már csak az, a 100.000 dolláros vételárat ki hogyan tudja előteremteni.