A két R-Motorsport Aston Martin, így Jake Dennis és Daniel Juncadella autója is megadta magát, mondhatni egyszerre, emiatt féltávnál be kellett jönnie a safety carnak, ami alaposan felkavarta a mezőnyt.
Ez ugyanis azt jelentette, hogy az élen álló trió tulajdonképp ki is szállt a versenyből, mivel sem Bruno Spengler, sem Marco Wittmann, sem pedig Rene Rast nem állt még ki a kötelező kerékcserére. Így Spengler hiába vette át a vezetést a rajtot követően a harmadik helyről indulva, győzelmi esélyei el is szálltak a győzelemre, mikor bejött a safety car.
Rast versenye is mehetett a levesbe, azonban ő egyébként sem tudta volna befejezni am futamot, hiszen a 39 körös verseny 28. körében kiállni kényszerült. Addigra viszont Eng már bőven átvette a vezetést, amit ki sem adott a kezéből a verseny leintéséig, ezzel megszerezte első sikerét a DTM-ben.
A verseny végeredménye:
1 | Philipp Eng | RMR | BMW | 39 | 59m34.758s |
2 | Joel Eriksson | RBM | BMW | 39 | 8.645s |
3 | Nico Muller | Abt | Audi | 39 | 8.829s |
4 | Loic Duval | Phoenix | Audi | 39 | 18.159s |
5 | Mike Rockenfeller | Phoenix | Audi | 39 | 24.502s |
6 | Jamie Green | Rosberg | Audi | 39 | 32.318s |
7 | Marco Wittmann | RMG | BMW | 39 | 32.746s |
8 | Paul Di Resta | R-Motorsport | Aston Martin | 39 | 35.875s |
9 | Ferdinand Habsburg | R-Motorsport | Aston Martin | 39 | 38.858s |
10 | Bruno Spengler | RMG | BMW | 39 | 39.874s |
11 | Sheldon van der Linde | RBM | BMW | 39 | 40.571s |
12 | Robin Frijns | Abt | Audi | 39 | 42.721s |
13 | Timo Glock | RMR | BMW | 39 | 45.672s |
14 | Pietro Fittipaldi | WRT | Audi | 39 | 1m09.779s |
15 | Jonathan Aberdein | WRT | Audi | 27 | +12 kör |
16 | Rene Rast | Rosberg | Audi | 27 | +12 kör |
- | Daniel Juncadella | R-Motorsport | Aston Martin | 12 | kiesett |
- | Jake Dennis | R-Motorsport | Aston Martin | 12 | kiesett |