Bár a BMW-s Marco Wittmann rendkívüli, 19 pontos előnnyel vezeti a bajnokságot, az Audi az a gyártó, amelynek legtöbb versenyzője található az élmezőnyben: Mike Rockenfeller, Edoardo Mortara, Miguel Molina, Adrien Tambay és Mattias Ekström is dobogóra tudott már állni idén, előbbi négy pedig néhány pont különbséggel a másodiktól ötödik helyig tartó pozíciókat foglalják el a táblázatban. Ingolstadttól, az Audi székhelyétől 80 kilométerre található a verseny helyszíne, Nürnberg, ezért hazai pályaként tekintenek a Norisringre. A szerencse azonban eddig nem kedvezett nekik otthon: 2002-ben nyertek itt utoljára.
Kétszeres bajnokuk, Mattias Ekström szívesen megtörné újra a rossz szériát - tavaly ugyanis már megtörte, azonban utólag kizárták a futamról, amelynek a versenybíróság döntése értelmében végül nem lett hivatalos győztese sem. "Ez az év egyik legizgalmasabb hétvégéje. 2013-ban már a kezemben tartottam a trófeát. Most haza is szeretném vinni" - mondta a svéd versenyző.

Miguel Molináról kijelenthető, hogy a szezon egyik leggyorsabbja, balszerencséje ellenére - kétszer is kizárták az időmérőről, így azokon a versenyeken az utolsó helyről kellett indulnia - a pontverseny negyedik helyén áll. Molina Ekström csapattársa az Abt istállónál, ennek pedig különleges jelentőséget tulajdonít: "A múltban nem voltam itt túl sikeres, de ezúttal kitűnő tanítómesterem van Mattias személyében. Ő mindig gyors itt. Követni fogom az útmutatásait, és a budapesti siker alapjaira fogok építeni" - nyilatkozta a versenyző, aki a Hungaroringen szerezte meg pályafutása legjobb eredményét, egy második pozíciót.
Jamie Green az Audi azon kevés versenyzői közé tartozik, akik idén még egyszer sem állhattak a pódiumra. A Norisringnek azonban igazi specialistája, nem kevesebb, mint négy futamgyőzelmet szerzett a pályán - de az összest a Mercedesszel. "Négy sikerem ellenére tavalyi bemutatkozásom az Audival a pályán nem volt kifejezetten eredményes. De ezt a tapasztalatnak róttam fel, így most már csak előre nézek" - mondta az Oscherslebenben sokáig élen álló versenyző.

Vele ellentétben Mike Rockenfeller sosem érezte igazán ezt a pályát. A címvédő bajnok két verseny után vezette az összetettet, és nem bánná, ha az eddig balszerencsés helyszínen dolgozna le Wittmannhoz képest 19 pontos hátrányából. "Bár ez a hazai versenyünk és a szezon fénypontja, mindig is jobban szenvedtem a Norisringen, mint máshol. A tavalyi ötödik helyem még a jobb eredmények közé tartozik. Fontos, hogy audis versenyző nyerjen itt, és nyilván én akarok az lenni."
Az Audi győzelmi reményeivel szemben Marco Wittmann meglepően szerényen nyilatkozott a versenyről, amely a rivális márkához hasonlóan számára is hazai futam - Nürnberg tőszomszédságában, Fürthben született.