2022: Négy nap múlva tartja meg autóbemutatóját a Red Bull, de a csapat tanácsadója már most lehűtötte a kedélyeket: Helmut Marko elmondása szerint semmilyen érdemi technikai részletet nem fognak felfedni az RB18-cal kapcsolatban.
2021: Semleges színekben versenyzik az F1 orosz újonca, Nyikita Mazepin, miután Oroszországot két évre doppingellenes szankciókkal sújtották.
2020: Helmut Marko igen elismerően nyilatkozik Charles Leclerc-ről. Szerinte a monacói a legjobb az F1-ben jelenleg, aki nem Red Bull-nevelés.
2019: A Williams egykori tesztpilótája, Susie Wolff reméli, hogy kolléganőjének, Tatiana Calderonnak már sikerülhet eljutnia a Formula-1-ig.
2018: A rajtrácslányok helyett jönnek a rajtrácsgyerekek, a teljes szezonra.
2017: Mark Webber honfitársa fölényére fogad a Red Bullnál. Szerinte Daniel Ricciardo könnyűszerrel legyőzi majd a tinédzser Max Verstappent.
2016: A Michelin továbbra is érdeklődik az F1-es visszatérés iránt, annak ellenére is, hogy a 2017-19 közötti időszakra már biztosan a Pirelli lesz a száguldó cirkusz egyedüli beszállítója. A lehető leghamarabb sszeretnének visszacsatlakozni a királykategóriába.
2015: A Stratégiai Munkacsoport visszadobta a Marussia kérését, a kiscsapat nem kapta meg az engedélyt, hogy 2014-es autójával állhasson rajthoz a szezonban.
2014: A Williams szerint egyáltalán nem fogja befolyásolni a szezonjukat, hogy a Mercedes partnercsapataként tevékenykednek.
2013: Jerezben már zajlik is a szezon előtti teszt, amelynek első napján Jenson Button kerül az élre a McLarennel, ami kellőképpen meg is lepi. A nap elejére marad még két autóbemutató is, a Caterham és a Marussia is eddig húzta a leleplezést.
2012: Megérkezett a Lotus idei autója, az E20 névre keresztelt gép. A csapatfőnök, Eric Boullier még nem bízná el magát a szezon előtt, Kimi Raikkönen azonban szeretné, ha versenyképes lenne az autója. A finn egyébiránt kijelenti, a motivációjával sosem volt probléma.
2010: A téli szünet után újra pályán egy F1-es autó. A Virgin versenygépe Silverstone-ban teszi meg első métereit.
2009: Max Mosley, az FIA elnöke beszél arról, hogyan is látja a Formula-1 közeljövőjét. Szerinte Lewis Hamilton címvédésére komoly esély van, és tizenkét csapatos világbajnokságot is vizionál.
2008: A barcelonai F1-es pálya főnöke, Ramon Padreras szerint nem fog megismétlődni az a rasszista jelenetsor, ami Lewis Hamilton ellen irányult.
2007: A Spyker csapatfőnöke, Colin Kolles nincs éppen jó véleménnyel a partnercsapatokról. Szerinte az olyan testvércsapatoknak, mint a Toro Rosso vagy a Super Aguri, nem szabadna világbajnoki pontot osztani.
2006: Idősebb Nelson Piquet úgy véli, csemetéjének egy GP2-es bajnoki cím nyithatja csak meg az utat a Formula-1 felé.
2005: Éveken belül érkezhet az Indiai Nagydíj, köszönhetően annak a Narain Karthikeyannak, aki épp a Jordannel ütött nyélbe egy megállapodást.
2004: Óriási balesetet szenved a barcelonai szezon előtti teszten Olivier Panis. Szerencsére úgy tűnik, nagyobb a füstje, mint a lángja, a francia úgy nyilatkozik, jól érzi magát a csattanás ellenére is.
2003: A zöldfülű Ralph Firman mindenki, még maga szerint is ígéretes karriert futhat be a Formula-1-ben. Eddie Jordan szerint ő lehet az év újonca, és tagadja, hogy csak a pénze miatt alkalmazzák.
2002: Nem igazán nyerte el az új Williams Gerhard Berger tetszését, a tesztek alapján egyelőre nem sok jóra számít a versenygéptől.
2001: Egy ifjú spanyol, bizonyos Fernando Alonso lesz a Minardi versenyzője ebben a szezonban, ezt a Benetton-főnök, Flavio Briatore erősíti meg.