A legjobbak:
McLaren-Honda MP4/4
Ha van a kivételes teljesítményt páratlan megbízhatósággal ötvöző konstrukció, akkor a gárda 1988-ra gyártott modellje élre kívánkozik. Egyszerűen minden összeállt ennél az autónál, Ayrton Senna és Alain Prost az összes versenyt az élről kezdhette a szezonban, egy híján pedig minden versenyt megnyertek az MP4/4-gyel.
McLaren-Mercedes MP4/13
Több évnyi csendesség, és némi motorszállítói zűrzavar után a McLaren 1997-ben ismét rátalált a győztesek útjára, Adrian Newey vezetésével pedig a lehető legjobban használták ki a ’98-as szabályváltozásokat. Bár Mika Hakkinen és Michael Schumacher küzdelme a szezonzáróig tartott, az MP4/13-as-nak nyers tempó tekintetében csak ritkán akadt ellenfele a szezon során.
McLaren-TAG MP4/2
1984-ben már nyolc éve volt, hogy a wokingiak nem nyertek világbajnokságot, ezért éppen ideje volt a dobbantásnak. Niki Lauda és Alain Prost végletekig kiélezett csatát vívott egymással, végül az osztrák bizonyult a jobbnak, igaz, mindössze fél ponttal – a csapat a 16-ból csak négy győzelmet adott riválisainak.
McLaren-Honda MP4/6
Alain Prost távozott, Ayrton Senna viszont továbbra is csúcsra járatta a wokingi gépezetet, hét győzelmet gyűjtve 1991-ben, elhódítva utolsó világbajnoki címét Nigel Mansell ellenében.
McLaren-Mercedes MP4-23
Ha a hakkineni időket nem is sikerült felidézni, Lewis Hamilton második F1-es autója éppen elég volt arra, hogy a McLaren tíz év után ismét egyéni bajnoki címet szerezzen 2008-ban.
A legrosszabbak:
McLaren-Mercedes MP4/10
A wokingiak már 1995-re megszerezték a Mercedes erőforrásait, a karosszéria azonban rettentően csapnivalónak bizonyult. Miután leigazolták Nigel Mansellt, kiderült, hogy az MP4/10-es pilótafülkéje túl szűk a brit csípőjének, a brit két futam után távozott is a csapattól. A gárda ugyan negyedik helyet szerzett a konstruktőri bajnokságban, és Hakkinen kétszer is dobogóra állhatott, a McLarennél mindenki alig várta, hogy megszabadulhassanak a külsőre sem éppen imponzáns modelltől.
McLaren-Mercedes MP4-28
A gárda 2012-ben még egy ideig bajnoki címért is harcban állt, és ugyanannyi győzelmet szereztek, mint a végül trónra ülő Red Bull, 2013-ra teljesen más irányt vettek az eredmények a McLarennél. Lewis Hamilton távozott, a Mercedes egyre nagyobb hangsúlyt fektetett gyári alakulatára, ezért meg kellett elégedniük a konstruktőri ötödik pozícióval – Sergio Perez pedig áldhatja az égieket és Force Indiát, hiszen ez az autó volt az, amely kis híján vetett véget F1-es karrierjének.
McLaren-Honda MP4-30
Az élmény friss, ahogyan a fájdalmak is: a McLaren nagyon lassan heverte ki a tragédiával is felérő 2015-ös szezont és a konstruktőri kilencedik pozíciót, mely a Honda-reneszánsz kezdete is volt egyben. Bár wokingban bőszen hangoztatták, hogy egy jobb motorral az élen lettek volna, talán ma már ők is belátják, hogy ezen a téren ők sem tudtak felnőni a feladathoz.
McLaren-Mercedes MP4-18A
A Forma-1 halva született projektjei között élen szerepel a McLaren 2003-ra készített autója. A gárda többször is elhalasztotta bemutatását, nyár elején viszont úgy döntöttek, hogy az előző évi modell módosított változatával, az MP4-17D-vel fejezik be a szezont. Bár Kimi Raikkönen harcban állt a bajnoki címért, végül epikus csatában alulmaradt Michael Schumacherrel szemben.
McLaren-Mercedes MP4-19
Ez a gép valójában a soha nem versenyzett 18A egyenes ági leszármazottja, annak rendje és módja szerint azonban beárnyékolta a McLaren 2004-es szezonját. Mivel Wokingban hamar rájöttek, hogy beleszaladtak a késbe, júliusban előálltak a 19/B-vel, mely kiküszöbölte elődje gyermekbetegségeit. Raikkönen pole-t szerzett Silverstone-ban, és győzelemig jutott vele Spában, az ígéretesebb eredmények azonban csak arra voltak elegendőek, hogy a konstruktőri ötödik helyet megmentsék a csapat számára.