2010, Makaó, 2. verseny
Az 1984. augusztus 8-án született versenyző ekkor teljesítette első szezonját a túraautó-világbajnokságon, a szintén újonc Zengő Motorsport színeiben, egy SEAT-tal, a tanulóévet pedig dobogóval koronázta meg az idény legutolsó versenyén, a legnagyobb presztízsű helyszínen, Makaóban.
Miután az első futamot ötödikként zárta, a másodikat az akkori fordított rajtrácsos szabályok szerint a negyedik pozícióból kezdte meg. Már vezetett, mikor a hátsó traktusban történt, pályát eltorlaszoló baleset miatt piros zászlóval az első körben megszakították a versenyt: a második helyről induló Alain Menu beragadt, a harmadikként startoló Augusto Farfust lerajtolta, majd nem sokkal később a rajtelső Kristian Poulsent is letudta. A biztonsági autós újraindítás után márkatársa, Gabriele Tarquini sem tudta támadni őt: Michelisz magabiztosan szerezte első győzelmét, amely első tényleges dobogója is volt – egy korábbi harmadik helyét az előtte végző versenyzők kizárása után örökölte meg.
2012, Hungaroring, 2. verseny
A második győzelemre csaknem két évet kellett várni, de megérte, hiszen ez a siker hazai közönség előtt született a Zengő csapat narancs-fekete BMW-jével. Az első futam rajtjánál megcsúszott és számos pozíciót bukott, a második startja azonban nem is lehetett volna tökéletesebb.
Az ötödik pozícióból (ekkor már az időmérő első 10 helyezettjét fordították meg) szenzációsan indulva négy ellenfelét előzte meg az első kanyarig, és akárcsak Makaóban, itt sem lehetett a következő 12 körben megfogni. A domináns Chevrolet pilótája, Alain Menu is csak 1,8 másodpercre tudta megközelíteni, Mehdi Bennani ezen a versenyen szerezte meg első dobogós pozícióját.
2013, Suzuka, 1. verseny
A három évvel ezelőtti japán hétvége több szempontból is különleges Michelisz karrierjében. Először is, ez az egyetlen győzelme, amelyet az értékesebbnek számító főversenyen szerzett, ahol az indulási sorrendet nem fordított rajtrács, hanem az időmérő végeredménye határozza meg. Másodszor, a győzelmet első hondás idényében érte el, a Honda hazájában – első három győzelmét három különböző gyártóval gyűjtötte –, jócskán legyőzve a márka gyári versenyzőit.
Michelisz a pole-pozícióból indult négy Chevrolet elől, és meg is tartotta a vezető helyet a gördülőrajtnál. Miközben zajlottak mögötte az események, köztük esett-kelt (és végül kiesett) a két gyári Honda, Michelisz nem hibázott, és 4,8 másodperccel Alex MacDowall előtt ért a célba.
2015, Hungaroring, 2. verseny
Látva, hogy nyers tempója nem elég, hogy a leggyorsabbak között legyen, Michelisz már az időmérőn a második versenyre összpontosított: a 10. helyet szerezte meg, ami pole-pozíciót ért a fordított rajtrácsos futamra.
Ahogy korábbi győzelmei, ez is rajt-cél siker volt: senki sem foglalkozott vele, hogy a verseny eseménytelenül telt, miután Michelisz állt a dobogó legfelső fokára. A 7,1 másodperces különbség Tom Coronelhez képest egyben eddigi legfölényesebb győzelmét jelentette.
Mikor jön a következő?
Miután pályafutása során először állt rajthoz gyári csapat színeiben, mindenki győzelmekre számított Michelisz Norberttől 2016-ban. Bár hatszor állt már a dobogón – legtöbbször a hondások közül –, az első hely eddig elkerülte, hiába volt a tűz közelében egy nappal 32. születésnapja előtt, Argentínában is. Négy versenyhétvége hátravan még a szezonból: bízzunk benne, hogy az 5-ös számú versenyző 5. győzelmére nem kell már sokat várni.