Hunttól:
Van egy hazugság, ezt mondja magának minden pilóta: a halál egy olyan dolog, ami csak más emberekkel történik meg. Így lesz elég bátorságod ahhoz, hogy egyáltalán beszállj az autóba. Viszont minél közelebb vagy a halálhoz, annál jobban érzed, hogy élsz, magánál a félelemnél pedig van erősebb: a győzni akarás.
A legfontosabb célom, hogy a föld felett, és ne alatta végezzek.
Ha kihajtok a pályára egy versenyautóval, olyan gyorsan megyek, ahogy csak tudok. Ennyi!
9 pontot, 20 000 dollárt és rengeteg örömöt
(Válasz a kérdésre: mit jelent számodra ez a győzelem?)
Ha normális embert keresel, ne menj oda egy olyanhoz, aki meg is halna, csak hogy körbe-körbe vezessen.
Ez az autó teljesen reménytelen, olyan érzés vezetni, mint egy nedves szivacsot.
(Első McLaren-tesztje után)
Mielőtt beszálltam az autóba, mindent összehánytam, a rajtrácson pedig csak egy remegő roncs voltam.
Azt gondoltam, hogy meg akarok házasodni, és szükségem is volt rá, hogy egy szép, stabil, csendes otthonom legyen, csakhogy valójában nem így volt. És ez az én hibám.
Vonzódnak a gyors autókhoz, amiket mindig szexisnek tartottak, de a legtöbben szerintem azért, mert a versenyzők mocskosak. A nők mindig jobban szeretik a mocskos férfiakat, annak kell lenned, hogy versenyképes legyél. Persze erősen próbálkozom, hogy ne legyek egy rohadék. De valószínűleg az vagyok.
(Hogy miért szeretik a nők a pilótákat?)
Sokan gondolják, hogy sokat szórakozom és egész jó versenyző vagyok, csakhogy nem veszik elég komolyan, amit a pályán csinálok.
Huntról:
Azt kell mondanom, hogy az enyém volt a legjobb autó, de James hihetetlenül jól vezetett a szezon vége felé.
(Niki Lauda 1976-ról)
Szerintem nyílt küzdelemben James nem csupán felért Nikihez, hanem jobb volt nála. Az autónk meglehetősen átlagos, James viszont pokolian meghajtotta.
(Teddy Mayer 1976-ról)
Kommentátorként:
Andrea de Cesarist inkább de Crasherisnek kellene hívni, annyi autót összetört a teszteken. Szégyent hoz magára, a csapatára, a sportágra, talán jobb lenne, ha visszavonulna.
Murray Walker: Lángok csapnak fel Prost autójából, ahogy megérkezik az Uszodába!
Hunt: Nos, ez akkor el is oltja majd őket!
Piquet-nek semmilyen motivációja nincsen, csak azért van az F1-ben, hogy megtarthassa 45 méteres jachtját és legyen üzemanyag a helikopterében.
Az a baj Jarier-vel, hogy egy francia seggfej. Mindig az volt, mindig az lesz.
Szerintem tulajdonképpen szar volt.
(Így értékelte első kommentátorként követett versenyét)
Walker: Arnoux feltartja Prostot, miközben lekörözi. Rene azt mondta nekem, hogy miután évekig vezetett turbókat, nehezen alkalmazkodik a szívómotoros autókhoz, ezért ilyen lassú...
Hunt: Nos, ez természetesen baromság.