DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 16. szombat

A NASCAR megint kiosztott egy elképesztő büntetést

A széria részéről nagyon komolyan veszik a szabályzatban foglaltakat, főleg akkor, ha illegálisan módosítanak az autók egyes elemein valamelyik csapatnál. Idén ebből lassan már tendencia lesz, mivel a Hendrick Motorsports csapatát kétszer is elkapták emiatt, de Kaulig Racing is lebukott egyszer az ellenőrzések során. Ezúttal a Richard Childress Racingnél találtak rendellenességet a NASCAR kutatási és fejlesztési részlegének munkatársai, így az alakulat finoman szólva is jelentős büntetést kapott. Mivel a Cup Seriesben szereplő Austin Dillon autójánál észlelték a szabálytalanságot, így a 3-as számú versenygéphez tartozó crew chiefet eltiltották kettő versenyre, továbbá elvettek tőlük 60 pontot a tabellán, de még a bónuszként begyűjthető playoff-pontokból is levontak ötöt. Ha minden nem lenne elég, a pénzbüntetés sem maradt el, összesen 75 000 dollárt kell befizetniük majd a NASCAR felé. A Richard Childress Racing egyébként jelezte, hogy élni szeretnének afellebbezés jogával, így a sztori nem mondható lezártnak.

Betiltottak három színt a Las Vegas-i óriásgömbön az F1-es események alatt

Látványosságot tekintve bizonyosan kiemelkedő lesz a hétvégi Formula-1-es Las Vegas-i Nagydíj, hiszen többek között az ikonikus Stripen is száguld majd a mezőny. A látképhez pedig hozzátartozik majd a nemrég elkészült gömb alakú aréna, a Sphere, amely a világ legnagyobb LED-kijelzőjeként is funkcionál. Az F1 pedig természetesen ezt ki is fogja használni a hétvége során arra, hogy a partnereiket promotálják, de a pilóták képeire és sisakjainak megjelenésére számíthatunk az óriásgömbön.

A Sphere az F1-es események alatt is működni fog, ám mivel azt az autókban ülve is jól látják majd a versenyzők, felmerült, hogy zavaró lehet az éjszakában a gömb által kibocsátott fény. Éppen ezért a Motorsport.com arról számolt be, hogy az F1-es edzések és a futam alatt nem használhatják a sárga, a kék és a piros színeket, hogy ne zavarják meg a pilótákat, akik hasonló színjelzésekre figyelnek a körözés közben a pálya széli LED-kijelzőkön.

f1-vegas-sphere

fotó: DPPI

Sargeantot nem nagyon ismerik Amerikában

Az F1 történetében mindössze harmadszor fordul elő, hogy három versenyt rendeznek egyazon országban egy szezonon belül, ráadásul egy hazai versenyző részvételével, hiszen Logan Sargeant személyében Scott Speed óta először teljes szezont fut egy amerikai pilóta, sőt 1993 és Michael Andretti óta első ízben pontszerzésnek is örvendhetett – ráadásul hazai pályán.

sargeant-katar-3

Az F1-es közvetítésekben szerepet vállaló egykori kiváló autóversenyző, Danica Patrick arról beszélt, mennyire ismert Sargeant az Államokban, ám a válasz még ha borítékolható is volt, kissé csalódást okozhatott a száguldó cirkusz híveinek számára:

„Nagyszerű, hogy egy amerikai versenyző szerzett egy pontot!” – kezdte Patrick. „Hosszú, hosszú idő telt el Michael Andretti óta, szóval ez fantasztikus. Nem igazán ismert, nem túl híres az Államokban, mert nem itt járta végig a szamárlétrát, így csak most, az F1-es szereplése során válik egyre ismertebbé.”

williams-vegas

Ingyen szex jár az F1-es pilótáknak Las Vegasban

Meglehetősen érdekes ajánlattal állt elő egy nevadai bordélyház: mint mondták, Addison Gray és Alice Little ingyen szolgáltatást nyújt az F1-es Las Vegas-i Nagydíjon rajthoz álló húsz versenyzőnek - számolt be a hírről a TMZ.

Hozzátették, hogy nemcsak a versenyzőknek, de az esemény miatt a városba látogató nézőknek is van egy ajánlatuk: ők féláron kapják a szolgáltatást ezen a héten, az indoklás szerint azért, mert aki itt van, bizonyára megérdemli azt, hogy kicsit kiengedje a gőzt és relaxáljon.

Ez a hét a jelek szerint tényleg nem feltétlenül a sportszakmáról, hanem Vegasról, a show-ról és az őrületről szól...

402198948_624930799851816_6807098288172967270_n

Hamilton reagált a Las Vegas-iak panaszaira

Miután a hétvégi Las Vegas-i Nagydíj előkészületei olyan nehézségeket okoztak a nevadai város lakóinak, hogy a Liberty első embere, Greg Maffei is kénytelen volt elnézést kérni érte – azt hangsúlyozva, hogy a verseny rengeteg pénzt termel –, az amerikai kultúrát szerfölött kedvelő, s a társadalmi kérdésekre igen érzékeny Lewis Hamilton is megszólalt a témában:

„Hallottam, hogy a helyiek sok panaszt tettek az eseménnyel kapcsolatban, és úgy gondolom, hogy tiszteletben kell tartanunk őket. Olyan sokan vannak itt, akik keményen dolgoznak, rengeteg pénz és gazdagság van ebben a városban” – mondta Hamilton egy vegasi eseményen, majd így folytatta:

„Gondoskodnunk az emberek igényeiről, hiszen nem lehetünk olyan cirkusz, ami csupa pompa és csillogás, miközben ez negatívan hat az emberekre.”

vegas

Marko letett az új Verstappen megtalálásáról

Folyamatos a fluktuáció a Red Bull juniorprograjában, vannak távozók és érkezők egyaránt. Néhány napja a Formula-3-ban  főversenyt nyerő, pole-t és második helyet is szerző dán-német Oliver Goethe szerződtetését jelentették be. Ennek kapcsán a Red Bull F1-es tanácsadója, Helmut Marko ugyan dicsérte Goethe gyorsaságát, de amikor az OE24 arról kérdezte, hogy elérhet-e hasonlót, mint Sebastian Vettel vagy Max Verstappen, a szakember lemondóan nyilatkozott:

„Talán megvan kicsit benne ugyanaz a pimaszság, de már feladtam azt, hogy az új Verstappent keressem. Végső soron nincs is olyan… Annak is örülni fogok, ha találunk egy jövőbeli nagydíjgyőztest” – nyilatkozta Marko.

f1-marko_1

Button nem segített Hamiltonnak – de nem élvezte

Ma mutatták be a Disney+-on a Brawn GP és Jenson Button 2009-es világbajnoki címét feldolgozó dokumentumsorozatot, melynek kapcsán természetesen sokszor a figyelem középpontjába kerül a brit klasszis. Most éppen arról kérdezték meg, milyen tanácsokkal tudta segíteni Lewis Hamiltont, aki mellé a bajnoki győzelmet követően elszerződött 2010-re – Button pedig arra mutatott rá a válaszban, milyen szempontból kedvesebb neki az endurance-versenyzés, mint az F1:

button

„Egy ilyen a helyzetben soha nem fogsz segíteni a csapattársadnak, ebben a sportban ez már csak így megy: a gyengeségeiket erősségként használod fel” – kezdte a brit. „Vicces, mert versenyeztem különböző endurance-sorozatokban szerte a világon, és az teljesen más, ott teljesen nyitott vagy a csapattársaiddal, mert azt akarod, hogy a lehető leggyorsabbak legyenek, hiszen ugyanabban az autóban ülsz, és együtt nyeritek meg a versenyeket.”

„Azt kell mondanom, hogy ezt sokkal jobban élvezem, mint azt a gyilkos üzemmódot, hogy a csapattársadat megpróbálod mentálisan bántani azért, hogy felülkerekedj rajta ahogyan az F1-ben is teszed. Talán nem mindenki ilyen. De sokan, akik eljutnak addig, hogy a világbajnoki címért harcoljanak, ezt a megközelítést alkalmazzák.”

button-2010

„A Las Vegas-i Nagydíjnak semmi köze az F1-hez” – Ecclestone

Az egész 2023-as Formula-1-es szezon legnagyobb durranásaként harangozzák be a hétvégi Las Vegas-i Nagydíjat. Ám akárcsak Max Verstappent, a száguldó cirkusz korábbi vezére, Bernie Ecclestone-t sem igazán hozza lázba a verseny: „Nem igazán várom. Hogy miért nem? Mert ennek semmi köze az F1-hez” – szúrt oda a sportágnak a holland NOS hasábjain. Pedig Ecclestone maga is Vegasba vitte az 1980-as évek elején a Formula-1-et, de azt nem tudta elérni, hogy a Stripen versenyezzenek:

„Azt akartam, hogy bárki kapcsolja be a tv-t, azonnal tudja, hogy Vegasban vagyunk, nem egy sivatagban. Megígérték, hogy meg tudjuk csinálni. Az első évben a Caesars Palace parkolójában mentünk, de úgy tűnt, a következő évben meg tudjuk csinálni, ami a fejemben volt. De ez sosem valósult meg, mert a Vegas-i emberek, a hotelek nem érezték úgy, hogy ez nekik bármilyen módon jó lenne” – mesélte a 93 éves üzletember, aki annak azért örül, hogy az F1 terjeszkedik: „Örülök, hogy a sport továbbra is világszerte fejlődik. Én voltam az, aki kivitte Európából az F1-et a világ többi részére. Világbajnokság vagyunk, nem Európa-bajnokság, jó, hogy továbbra is ez a helyzet.”

f1-ecclestone

Ken Block lánya bekerült a Williams akadémiájára

Azok után, hogy néhány hete a McLaren elsőként jelentette Bianca Bustamente szerződtetését, most a Williams adta hírül, hogy leigazolta Lia Blockot, így ő fogja képviselnie a színeiket az F1 Academy 2024-es idényében (jövőre mind a tíz csapatnak fel kell karolnia egy hölgyversenyzőt a szériában szereplők közül). A 17 éves női pilóta vezetékneve nem véletlenül cseng ismerősen az autósportos közegben, hiszen ő az év elején elhunyt legendás showman-autóversenyző, Ken Block lánya.

Lia 11 évesen kezdett el gokartozni és apja nyomdokaiba lépve ralizni, utóbbi szakágban Amerikában bajnoki címet is nyert idén az O2WD kategóriában. A 2024-es lesz számára az első formulaautós szezon, de azért nem lesz teljesen ismeretlen számára a terep, hiszen a Williams közleménye szerint nemrég több formulaautót is tesztelt.

„Rendkívül izgatott vagyok, hogy csatlakozhatok a Williams versenyzői akadémiájához és 2024-ben az F1 Academyben versenyezhetek. Sosem álmodtam ilyesmiről. Alig várom, hogy megragadjam ezt az új tapasztalatot és a lehető legtöbbet tanuljak” – mondta el Lia Block, míg a Williams F1-es csapatfőnöke, James Vowles mindenekelőtt a fiatal hölgyversenyző tehetségét, elhivatottságát és bajnoki mentalitását emelte ki.

DSC01668

Sainz nyerte az F1-esek golfversenyét – majd összetörte a trófeát (videó!)

Már a Formula-1-es Las Vegas-i Nagydíj előtti napokban is rengeteg kiegészítő programot szerveztek a mezőnynek, ezek közül alighanem kiemelkedett a Netflix Cup elnevezésű golfverseny, amelyen pilóták és profi golfosok alkottak párosokat, s amelyet a névadó streamingszolgáltató élőben is közvetített. A versenyen az F1-esek közül Carlos Sainz, Lando Norris, Pierre Gasly és Alexander Albon szerepeltek, akikről köztudott, hogy szeretik is a játékot.

A győzelmet végül Sainz és Justin Thomas párosa szerezte meg, a döntőben Gaslyt és Rickie Fowlert legyőzve. A legemlékezetesebb pillanat azonban a verseny után következett, Sainz ugyanis az ünneplés közben kiejtette a kezéből a trófeát, amely össze is tört – látszik, hogy valóban jó kapcsolatot ápolnak Norrisszal, aki az F1-es Magyar Nagydíjon járt így Max Verstappen győzelmi trófeájával…

„Hamilton és Alonso sem győzné le Verstappent a Red Bullban”

Max Verstappen tükörsimán, rekordokat döntve húzta be 2023-ban a harmadik F1-es világbajnoki címét. A Red Bull érezhetően kiemelkedett a mezőnyből, a csapattárs Sergio Perez azonban az első néhány futamot leszámítva nem tudta tartani a lépést a hollanddal, így kihívó nélkül maradt Verstappen. A mexikói halovány produkciója kapcsán sokszor felmerül, hogy mire menne Verstappen, ha erősebb kollégája lenne a Red Bullnál – Lando Norrist pedig meg is kérdezte a DAZN, hogy szerinte kik azok, akik megnehezíthetnék a címvédő dolgát:

„Szeretnék valamikor az egyik lenni” – felelte a brit, aki további öt nevet említett: „Ki más lehetne még? Klassz lenne, ha Lewis [Hamilton] lenne, lenyűgöző lenne ezt látni. Vagy Fernando [Alonso], vagy Carlos [Sainz], vagy Charles [Leclerc] vagy George [Russell]? Ők mind nagyszerű versenyzők, akikről tudjuk, hogy megnehezítenék a dolgát. Mindig voltak pletykák rólam és más versenyzőkről egyaránt.”

Norrisszal ellentétben a korábbi F1-es pilóta, a 2008-as vb-címért folytatott jogi hadjáratával folyamatosan a hírekbe bekerülő Felipe Massa ugyanakkor úgy véli, hogy bármilyen változtatás a Red Bull felállásában csak zavaró tényező lenne Verstappen számára, akit szerinte még a mezőny másik két világbajnoka sem tudna megszorongatni a Red Bullban: „Amit Max ebben a szezonban mutat, az példátlan szint. Még ha Lewis Hamiltont vagy Fernando Alonsót ültetnénk is a másik autóba, nem vagyok benne biztos, hogy sok minden változna. Talán kicsit, de higgyétek el, ők sem győznék le Maxot.”

f1-verstappen-alonso-hamilton

Kínos a Repsol Honda „castingja” a MotoGP-ben, de megtalálhatták a tökéletes utódot Marquez helyére

Amióta eldőlt, hogy Marc Marquez a szezon végén távozik a Repsol Hondától és 2024-ben már a Gresini Ducatinál húzza a gázt, a legfőbb kérdéssé az vált, hogy vajon ki veszi át a helyét a japánok gyári istállójánál. Az előző hetekben pedig kis túlzással a mezőny harmadának neve megfordult jelöltként a Repsolnál a sajtóhírekben, ám végül sem Johann Zarco, sem Maverick Vinales, sem Miguel Oliveira, sem Pol Espargaro nem kért belőlük, Fabio di Giannantoniót és Fermin Aldeguert pedig a jelek szerint a HRC nem tekintette igazán opciónak. A legfrissebb és egybehangzó értesülések szerint végül a VR46-os Luca Marini lehet a befutó – a Formula Motocast adásában pedig kifejtettük, hogy miért lehet tökéletes választás a remek technikai visszajelzéseiről elhíresült olasz a Hondának, és igazából miért érheti meg a versenyzőnek is átülni az egyik legjobb motorról az egyik legrosszabbra. A vonatkozó rész 52:55-től hallgatható:

 

Ha imádod a MotoGP-t és nem szeretnél semmiről lemaradni, akkor csatlakozz a Formula MotoGP Facebook-csoportunkhoz, ahol még több hírről és információról számolunk be a MotoGP és egyéb motoros bajnokságok kapcsán!

Újabb F1-es világbajnok próbál szerencsét Daytonában

Az utóbbi években egyre népszerűbb a volt és jelenlegi Formula-1-es versenyzők körében a sportautózás és annak amerikai csúcsviadala, az IMSA szezonnyitójaként funkcionáló Daytonai 24 órás. Néhány éve például Fernando Alonso kétszer is rajthoz állt a legendás futamon, második nekifutásra pedig győzni is tudott (egyébként Kamui Kobayashi volt akkor az egyik társa, előző évben pedig Lando Norris). Most akkori csapata, a Wayne Taylor Racing jelentette be, hogy egy másik korábbi F1-es világbajnok csatlakozik hozzájuk januárban: Jenson Button fogja kiegészíteni a #40-es Acura legénységét Jordan Taylor, Louis Deletraz és Colton Herta mellett. Button nemrég a Petit Le Mans-on kóstolt bele az IMSA-ba, ott az ötödik helyen zárt egy Porsche volánjánál.

A Wayne Taylor Racing with Andretti egyébként egy másik ex-F1-est is bejelentett a 2024-es felállásában: az IndyCarban szereplő Marcus Ericsson a #10-es autót vezetheti majd Ricky Taylor, Filipe Albuquerque és Brendon Hartley társaként.

button-imsa

FIA-státuszt kaphat jövőre a TCR World Tour

Tavaly év végén megszűnt a Túraautó-világkupa (WTCR), a helyére a túraautózás nemzetközi élsorozataként a TCR Világsorozat lépett, amely nem önálló futamokból áll, hanem különböző regionális szériák eseményeihez csapódik hozzá a World Tour állandó mezőnye. Idén összesen kilenc fordulót rendeznek/rendeztek: négyet Európában – ebből hármat a TCR Europe, egyet a TCR Italy „vendégeként” –, kettőt Dél-Amerikában, kettőt Ausztráliában, a most hétvégén esedékes szezonzárót pedig Makaóban. Marcello Lotti, a TCR promótere Bathurstben arról beszélt, hogy 2024-re átalakulhat a versenynaptár felépítése: a tervek szerint egyetlen európai fordulót rendeznének (a pletykák Olaszországról szólnak, így ha ez igaznak bizonyul, a Hungaroringre nem látogatnának el Michelisz Norberték). Viszont lenne állomása a Világsorozatnak Dél- mellett Észak-Amerikában is, emellett Marrakesh is visszatérhet, valamint egy újabb kínai futam is bekerülhet a menetrendbe a már megerősített két ausztrál forduló (Sydney és Bathurst) mellé.

Ennél is érdekesebb viszont, hogy Lotti elhintette, hogy jövőre újra FIA-státuszt kaphat a bajnokság. „Egyeztetünk az FIA-val arról, hogy meg tudunk-e állapodni a WRC [a TCR promótere – a szerk.] és az FIA között, hogy FIA TCR Világsorozat címet oszthassunk ki” – fogalmazott a sportvezető. Lotti hozzátette: az eredetileg idénre tervezett, de elhalasztott hibrid erőforrások bevezetését még tovább tolhatják, mivel elmondása szerint jobb, ha egyforma technikai feltételek mellett zajlanak a World Tour versenyei, így még nem állnak készen a bevezetésre.

Viszont jó hír, hogy Lotti szerint akár két új márka is megjelenhet a Világsorozat nemzetközi állandói indulói között. Jelenleg csak a Hyundai, a Lynk & Co, az Audi és egyetlen autóval a Honda képviselteti magát a teljes szezonban. A TouringCarTimes.com szaklap értesülései szerint a két jelölt az új autóval készülő Cupra, valamint a Toyota lehet. A mezőny létszáma kapcsán egyébként Lotti elmondta: rövid távon a 12, hosszabb távon pedig a 16 állandó induló elérése a cél (jelenleg 9 egész idényes versenyző szerepel a World Tourban).

tcr-bathurst

Még eső is nehezítheti a hideg mellett az F1-es csapatok dolgát Las Vegasban

Mivel a többi éjszakai futammal ellentétben a Formula-1-es Las Vegas-i Nagydíj összes eseményét villanyfényes körülmények között futják majd, a helyi időjárási jellegzetességek miatt az egész évad leghidegesebb versenyére készülhet a mezőny, ami különösen a gumik felmelegítése szempontjából jelent majd komoly kihívást. A RaceFans előrejelzése szerint a csütörtöki – igen, egy nappal korábban rendezik helyi idő szerint az eseményeket – első szabadedzésen például 15 fok körül lesz a levegő hőmérséklete, ez azonban tovább hűl majd a Vegas-i idő szerint éjfélkor (!) kezdődő második gyakorlásra.

Viszont legalább az első nap jó eséllyel száraz marad, ami ellenben nem mondható el a péntekről: az időjósok szerint van esély esőre aznap, bár ahogy haladunk egyre inkább az éjszakába, egyre kisebb, így elképzelhető, hogy majd csak a harmadik szabadedzést zavarja meg némileg a vizes pálya, a kvalifikációt már nem. Szombaton a futamra már csak mérsékelt eséllyel jósolnak csapadékot – viszont akkor is hűvös lesz, legfeljebb 12 fokra van kilátás.

lasvegas-4

Megérkezett a 2024-es Bottass-naptár

Nem csalás, nem ámítás! Ezen a linken keresztül bárki beszerezhet magának egyet a Bottas fenekével fémjelzett 2024-es falinaptárból, ráadásul minden eladott példány után a prosztatarák elleni kutatást támogatja öt dollárral a finn versenyző. Természetesen a képek csak a neten vannak kipixelezve.  Ha pedig még nem döntötted el, mit vennél F1-rajongó párodnak, vagy esetleg magad lepnéd meg vele, akkor itt megtalálod a Formula 2024-es falinaptárát is.

 

Verstappen: Az NBA is túlélte a Bulls dominanciáját

Mostanában rengeteg néző pfújolja ki Max Verstappent a Formula-1-es versenyek eredményhirdetése alatt, Barton Crockett, a Rosenblatt Securities egyik adatelemzője szerint kulcsfontosságú lesz az F1 nézettsége számára, hogy a holland dominanciája alatt az emberekből kiváltott ellenszenvet át tudják-e fordítani elismeréssé, mert ahogyan a TIME magazinnak fogalmazott: "Amilyen fantasztikus Verstappen, jelenleg ő jelenti a legnagyobb veszélyt az üzletre."

A 26 éves pilóta a sajtón keresztül válaszolt Crockettnek: "Az NBA is túlélte, amikor a Chicago Bulls dominált" - utalt arra Verstappen, mikor az illinois-i csapat 1991 és 1998 között hat alkalmmal nyerte meg az NBA-t. "Manapság már úgy emlékezünk vissza erre, vagy talán már nem sokkal után is azt gondolták az emberek, hogy az egy fantasztikus időszak volt. Egy igazi sportrajongó képes értékelni azt, ha egy csapat kimagaslóan jól teljesít."


Fotó: Red Bull Content Pool

Rendeld meg 2024-es F1-es falinaptárunkat!

A korábbi nagy érdeklődés okán szerkesztőségünk idén is elkészítette a következő, 2024-es esztendőre szóló, A3-as méretű, lapozható Formula–1-es falinaptárunkat.

A lapokon látványos fotókon szerepelnek mind a tíz csapat autói és az élmezőny legnevesebb versenyzői, és  szokásunkhoz híven a 2024-es F1-es idény nagydíjainak időpontjait is feltüntettük, hogy könnyebb legyen eligazodni, mikor lesz versenyhétvége és mikor nem.

A vadonatúj 2024-es Formula–1-es falinaptárunk 3990 Ft-ba kerül, és már rendelhető a Formula webshopjában IDE vagy a lenti képre kattintva.

falinaptar-1

Ne maradj le a 2024-es Magyar Nagydíj jegyeiről

A Hungaroring arról számolt be, hogy elindult a jegyértékesítés a Super Bronze tribünre – érdemes mielőbb lecsapni rájuk ide vagy a képre kattintva, mert valószínűleg hamar elkapkodják őket!

pf-superbronze

Teljesen elborult a Red Bull-junior agya!

A Red Bull juniorprogramjába tartozó 15 esztendős Enzo Deligny a spanyol F4-es bajnokság utolsó, barcelonai futamán a bajnokság harmadik helyének reményében szállt versenybe, de talán kicsit túlságosan is elszánt volt, hiszen a rajtot követően az alábbi megmozdulást mutatta be a rivális Valerio Rinicellával szemben…

A sportfelügyelők talán kicsit túlságosan is elnézőek voltak, hiszen ezt az igen veszélyes és sportszerűtlen manővert csak áthajtásos büntetéssel sújtották, a történet azonban itt nem ért véget… Deligny ugyanis nem volt hajlandó letölteni a büntetést, amire a válasz egy fekete zászló volt, csakhogy ő ezt is figyelmen kívül hagyta, makacsul tovább hajtott, és több biztonsági autós fázis után is folytatta a versenyt.

A büntetés nyomán Deligny csak a negyedikként zárta a szezont, de valószínűleg ennél nagyobb problémákkal is szembe kell majd néznie tette nyomán…

deligny

Hihetetlen: A Las Vegas-i paddockban még házasodni is lehet!

Las Vegas nem csupán a szerencsejátékok, hanem a házasságkötések fellegvára is, hiszen a meglehetősen egyszerű szabályozás miatt az Egyesült Államokban tartott esküvők több mint öt százaléka a kaszinóvárosnak otthont adó Clark megyében történik. Nem meglepő, hogy a minden idők legnagyobb show-jára készülő F1 is meglovagolja ezt a sztorit: a sportág története során először a paddockban is házasságot lehet kötni. Kíváncsian várjuk, hányan élnek majd a lehetőséggel…