Egy esős és egy száraz pályás győzelmet is szerzett már idén Harsányi Zoltán a magyar bajnokságban, aki idén eddig tehát verhetetlen párost alkot sokat látott Mitsubishi Lancer EVO V-ösével. A máriapócsi szezonnyitón és egyben FIA Közép-európai zónabajnoki futamon szakadó esőben nyújtott emlékezetes produkciót a döntőben, majd a nyirádi Rallycross Challenge Europe és OB-futamon száraz pályán bizonyult gyorsabbnak összes külföldi és magyar riválisánál. Az előttünk álló pünkösdi hosszúhétvégén újra a máriapócsi RabócsiRingre látogat a hazai bajnokság mezőnye, és Harsányi újabb győzelemre készül. Lehetőleg száraz pályán - idén úgy még Máriapócson nem nyert!
A csapat másik pilótája, Vass Zoltán is nagyon elszántan készül az újabb megmérettetésre, olyannyira, hogy a hét elején leutazott Máriapócsra tesztelni új Coltjával, amelynek az első két forduló alkalmával még több fájó gyerekbetegsége is előjött. Az új technikának idő kell, mire teljesen kiforrja magát, de a mostani teszt komoly segítséget jelentett abban, hogy egy fokkal élesebb fegyverré váljon a Colt a pilóta kezében, mint az eddigi versenyeken. Vass Zoli ezért abban bízik, a most következő magyar bajnoki futamon már egy igazán élvezeteset tud autózni, és össze tudja mérni erejét a többi versenyzővel.
Harsányi Zoltán (Mitsubishi Lancer EVO V.)
"Erre a versenyre is a jól bevált módon, ugyanúgy készülünk, mint bármelyik másik versenyünkre. Az idei év nem is indulhatott volna jobban, ezért bízom a hasonló folytatásban. Az első máriapócsi versenyen Kárai Tomi nagyon kemény ellenfélnek bizonyult, ezért arra számítok, hogy most sem lesz egyszerű legyőzni őt és a többieket. Mi a saját dolgunkra koncentrálunk, és remélhetőleg most is sikerül majd kihoznunk magunkból és az autóból a maximumot. Jó formában vagyunk, ezért a cél természetesen az, hogy a harmadik idei futamgyőzelmünket is behúzzuk. Nem lesz egyszerű, de megpróbáljuk."
Vass Zoltán (Mitsubishi Colt)
"Nagyon készülünk erre a versenyre. Voltunk tesztelni Máriapócson, ötször négy kört mentünk, tehát nem a mennyiségen volt a hangsúly, viszont próbáltunk minél hasznosabb munkát végezni. A motort kíméltük, nagyon pici turbónyomással mentünk végig, ALS nélkül. Inkább egy autóbelakás volt ez a részemről, hogy kicsit otthonosabban mozogjak benne, mint az eddigi két versenyhétvégén, illetve a megbízhatóságot teszteltük, ami szerencsére rendben volt, semmilyen műszaki problémánk nem jelentkezett. Ha ez a versenyen is így lesz, akkor alapvetően már boldogok leszünk. Lényegében egy héttel hamarabb kész lettünk az autóval a versenyre, és igazából 1-2 apróságot kell csak a helyére tennünk. A stabilizátorral bajlódunk most elég sokat, mert nincs kialakítva a helye az autón, Máriapócson viszont ez nagyon kell, mert a teszten is éreztem, hogy a kanyarokban szinte fel akart billenni az autó, és nagyon tolja az elejét. Beállítás terén a lehető legjobbat sikerült kihoznunk a teszten a gátlókból, de még így is nagyon messze vagyunk a jótól, Máriapócsra egyszerűen kell a stabilizátor. Nyirádon megvoltunk nélküle, de itt ez sajnos nélkülözhetetlen, úgyhogy dolgozunk a megoldáson. összességében a száz százaléktól még nagyon messze vagyunk, de lépésről lépésre közelítünk felé, és szerintem a mostani versenyre már egészen jól összeállnak a dolgok, ezért bízom benne, hogy sikerül egy jóízűt autóznunk. Meglátjuk, ez mire lesz elég a jelenlegi mezőnyben."