A Györfi Alen alapította Forty Racing számára a 2020-as esztendő is tele lesz kihívásokkal, amely a csapat mindkét versenyzőjének, a 2007-es Európa-bajnoknak és tanítványának, Varga Tibinek is alaposan feladja majd a leckét. Mindenesetre a két motorversenyző semmit sem bíz a véletlenre, és a jó szereplés érdekében alapos felkészülést végeznek. Ennek egyik utolsó állomásaként másfél hetes spanyol edzőtáborban voltak, és az ottani aszfaltcsíkon bizony a lehető legideálisabb körülmények között róhatták a kilométereket.
Alen – akárcsak tavaly – idén is a legendás Daytona 200-on kezdi meg a 2020-as szezonját, míg Tibi a DORNA által szervezett Northern Talent Cup (NTC) mezőnyében versenyez majd egész idényben, amely sorozatban 24 ifjú tehetség húzza majd a gázt. A fiatalok számára külön inspiráló lehet, hogy több alkalommal a világ legjobbjai előtt mutathatják be a tudásukat, ugyanis egyszer a Superbike-világbajnokság, kétszer a Moto GP, míg háromszor az IDM betétfutamaként rendezik meg az aktuális versenyüket. A Forty Racing teljes stábja – a két versenyzőn kívül Györffy Álmos és Bán Róbert szerelők, valamint Tibi édesapja, Varga Tibor – kint volt Spanyolországban, ahol Alen elmondása alapján nagyon hasznosan telt el a másfél hét.
Györfi Alen csapatfőnök: „Nagyon jó hangulatban és hasznosan telt el az edzőtábor, ugyanis nemcsak a kilométereket gyűjtöttük, hanem rengeteg olyan beállítást is kipróbálhattunk, ami majd a hasznunkra lehet a szezon során. Az időjárás végig kedvező volt, így másfél hét alatt sikerült maximálisan visszarázódnunk a motorunkra. Persze szükségem is volt erre, hiszen már nagyon közel van az év első nagy feladata, a Daytona 200, ahol szeretném a tavalyi helyezésemet jelentősen megjavítani. A fizikai felkészülésem remekül sikerült, és ezt Bárdosi Sándornak köszönhetem, aki a felkészülésem ezen részéért volt felelős. A szerelők, Robi és Álmos remek munkát végeztek, így feladatról feladatra haladva végül mindent sikerült Almeríában elvégeznünk, amit elterveztünk. Tibi is rengeteg kört teljesített, és már most olyan érett motorozást mutatott be, ami a lehető legjobb kiindulási alap a továbbiakra. Ha az NTC-ben is ezt a formát tudja kimotorozni magából, nagyon kellemes meglepetést okozhat majd. A hátralévő időben az a feladatunk, hogy erre az alapra még sikerüljön rápakolnunk, és akkor teljesen felkészülve várhatja a rajtot.”