Újabb különleges festések érkeztek Las Vegasra
Ahogy az a legnagyobb show-t jelentő helyszíneken lenni szokott, Las Vegasba is több csapat különleges festésekkel érkezik – ma a Racing Bulls, az Alpine és Stake egyedi dizájnját tekinthettük meg, a franciák ráadásul a szezon utolsó három versenyét egyaránt ezzel a több pinket tartalmazó festéssel teljesítik.
A Las Vegas-i hétvége menetrendjét is közöltük ma, a különleges időbeosztású hétvége programja ide kattintva érhető el.


Vasseur: Az időpontváltozás mindent felboríthat a Las Vegas-i Nagydíjon
A Las Vegas-i Nagydíj időpontjának változása, valamint az előrejelzett hidegfront jelentős hatással lehet az idei futam eredményére. A Ferrari csapatfőnöke szerint ez mindent megváltoztathat. „Tavaly a verseny elég későn volt, és ez az időjárási körülményeken is meglátszott. Az autók és a gumik felmelegítése nagy kihívás volt, így inkább a gumikezelés és a hőmérséklet volt a fő kérdés. Ezúttal az új időpont miatt egy kicsit máshogy alakulhatnak a dolgok.”

A 2009-es világbajnok Jenson Button is megszólalt a közelgő nagydíjról: szerinte Max Verstappennek ezen a hétvégén minden lehetőséget meg kell ragadnia, hogy csökkentse hátrányát a világbajnoki éllovas Lando Norrisszal szemben.
Brown: Hornert megváltoztatta a Drive to Survive-val járó hírnév
A McLaren elnök-vezérigazgatója, Zak Brown szerint Christian Horner csak egy bizonyos idő után vált olyan riválissá, akivel nem jöttek ki jól a pályán kívül. A Red Bull nyáron távozott főnöke többször került összetűzésbe a wokingiak első emberével az előző években – de Brown most arról beszélt, hogy Horner nem mindig volt ilyen: „Több mint 30 éve ismerem Christiant. Korábban jól kijöttünk. Az eredményei lenyűgözők, szóval le a kalappal. De megváltozott. Úgy gondolom, a Drive to Survive-nak köszönhető hírnév, a pénz, a dicsőség mind hozzájárult kicsit ehhez” – nyilatkozta a The Telegraphnak.

A McLaren első embere arról is beszélt, hogy Max Verstappen olykor egy igazi „zúzógéppé” válik a pályán, és a Lewis Hamilton elleni csatái során néhányszor a határokat is átlépte. „Olykor túl agresszív lehet a pályán, előjön az arroganciája. Ha megnézünk a Formula-1 legnagyobb bajnokai közül néhányat, bennük is volt némi arrogancia, kirakták a könyöküket.”
Egy seggbe rúgás mentette meg Antonellit
Kimi Antonelli európai szenvedése élesen rávilágított arra, hogy egy újonc számára mennyire gyorsan felborulhat az addig stabilnak hitt ritmus. A hazai versenytől hazai versenyig, Imolától Monzáig tartó gödör végül nem törte meg, mert a belső visszajelzések – köztük Toto Wolff és édesapja kemény kritikája – segítettek neki irányba állítani a szezonját, azóta pedig valósággal szárnyal.
Montoya: Lawson vagy Tsunoda távozik?
A Red Bull továbbra sem döntött arról, ki lesz Max Verstappen csapattársa 2026-ban, és mely két versenyző kap helyet a Racing Bullsnál. Juan Pablo Montoya úgy látja, amennyiben a döntés kizárólag Helmut Markón múlna, Tsunoda helyzete gyakorlatilag kilátástalan lenne:

„Ha Helmut hozná a döntéseket, 90 százalék, hogy Yukinak távozni kellene” – fogalmazott a kolumbiai ex-F1-es. „A dolgok most a korábbinál erősebben át vannak szőve politikával. Úgy tűnik, a Red Bull Ausztria több kontrollt akar a csapatban zajló dolgok felett, emiatt a döntéshozatal megváltozott.”
MotoGP: Kettős Aprilia-vezetés a teszten, Razgatliogluék debütáltak
A hagyományoknak megfelelően az idényzáró utáni keddig Valenciában maradt a MotoGP mezőnye a szokásos szezon utáni tesztnapra, ahol már a 2026-os technikák voltak főszerepben. Már amikor éppen motorokat láthattunk a pályán, az éjszakai esőzések miatt az első két-három órában még nedves foltok tarkították az aszfaltot, így szinte senki nem gurult ki a garázsból – emiatt félórával meg is toldották a gyakorlást.
Bár a köridőknek nyilván nincs túl nagy jelentősége, de azért említést érdemel, hogy a két nappal ezelőtti futamhoz hasonlóan ismét kettős Aprilia-vezetést láthattunk, csak most épp Raul Fernandez bizonyult a leggyorsabbnak Marco Bezzecchi előtt – aki pedig egy radikálisan új aerodinamikai csomagot próbálgatott az RS-GP-n. A gresinisek követték őket, ám míg Alex Marquez szintet lépve a 2026-os Ducatit vezethette, addig Fermin Aldeguer „csak” a GP25-esre váltott. Pedro Acosta lett az ötödik legjobb KTM-esként, de Maverick Vinales és Brad Binder is a top 10-ben zárt közülük. Ott egyébként az egyedi festésekkel köröző gyári Ducatik tűntek még fel: ezúttal a WSBK-menő Nicolo Bulega előzte Francesco Bagnaiát, aki egy esést is begyűjtött.
