Tim Gábor lett nevezve, Ő indult a szabadedzéseken, az első időmérőn és a szombati versenyen. Mivel nemcsak az autó, de a pálya is idegen volt Gábor számára, az első edzéseken csak az ismerkedésé volt a főszerep. Hogy még nehezebb legyen a tanulási folyamat, folyamatos szakadó esőben kellett ezt végrehajtania.
Kétszer 25 percet kapott a magyar pilóta, és ugyan rengeteget csúszkált, hibát nem vétett, sőt folyamatosan gyorsult. A csehek rendkívül elégedettek voltak a teljesítményével, hisz több rivális Clio-st is pályamunkások hozták vissza a boksza, összetört autóval.
Az időmérés már kicsit alábbhagyó esőben került lebonyolításra, Gábor új esőgumikat kapott, ám ezzel kicsit megváltozott az autó egyensúlya. Végül a harmadik lett az időmérésen, de előtte csak két olyan pilóta indult, aki már az újabb, 1.6 turbós autóval indult. Tim Gábor autója egy régebbi model, szívó 2000-es, kevesebb lóerővel, és jóval kisebb nyomatékkal.
A szombat reggeli versenyen újra nekikezdett az eső, amely Gábornak kedvezett, hisz motor-erőbeli hátránya így valamelyest eltűnt. Ezt ki is használta, már a rajtnál javított egy helyet, majd az első kör felénél, kihasználva a vezető Poglejan hibáját, átvette a vezetést. Innen már szinte esemény mentes volt a versenye, fokozatosan lépett el az Őt követőktől.
Tim Gábor, végül meggyőzően nagy fölénnyel nyert a futamot. A verseny szervezői, és a cseh csapat is gratulált, nagyra értékelték a magyar pilóta teljesítményét. Ezzel Gábor bemutatkozott egy nemzetközi sorozatban, méghozzá a legjobb eredménnyel. Reméljük a jövőben lesz ennek folytatása, hisz megmutatta, igenis fel tudja venni a versenyt bármilyen sorozatban.
Tim Gábor boldogan nyilatkozott a futam után: "Ez egy fantasztikus lehetőség volt számomra, külön köszönöm a csapatomnak és támogatóimnak, hogy lehetővé tették az indulásom. Már előzőleg is úgy gondoltam, hogy igazán ezt meghálálni egy győzelemmel, lehet, még úgy is, hogy az én autóm gyengébb volt az újabb Clio-knál. Az eső nagy segítség volt, imádok esőben versenyezni, igaz, a pályát így nehezebb volt megtanulni. Brno nagyon tetszett, technikás pálya, de nagyon feküdt nekem. Ez a Renault Clio feküdt a stílusomnak, remélem nem ez volt az utolsó alkalom, hogy ilyen autót vezethettem."
Tim számára véget ért ez a kaland, de egy újabb fontosabb lépés következik, hisz az RCM Cup sorozatot vezeti jelenleg 21 ponttal, amelynek a szezonzáró futama októberben lesz a Hungaroring-en, ahol három versenyt is rendeznek. Amennyiben megnyeri a bajnokságot, a 2015-ös Dubai 24 órás viadalon indulhat.