A "kistúra" mezőnyében ma Major Benedek kamionversenyző is rajthoz állt egy GFS Lotusszal.
A reggel 8-as időmérőn Benedek az abszolút 4. helyre kvalifikált, őt Vizin Tamás követte az 5., Lekeny Márk a 10., Lekeny György a 14., Havellan István pedig a 15. pozícióban várhatta a rajtot.
Egy kör elteltével Benedek és Tamás pozíciója változatlan volt, Lekeny György a 11. helyen haladt, míg Márk három helyet javítva már a 12. helyen autózott.
Havellan Istvánnak nem indult túl szerencsésen a futam, nem várt technikai probléma miatt ugyanis a boxba kellett hajtania, így visszaesett a mezőny végére.
Major Benedeknek is meggyűlt a baja a technikával, kuplung probléma miatt feladni kényszerült a versenyt, így Vizin Tamás az abszolút negyedik helyet örökölte meg tőle.
öt kör elteltével Lekeny György már a 8., Márk pedig a 10. helyen autózott.
Később Marek Fried pozíciókat veszített, s már csak két kör volt hátra a versenyből, mikor Vizin Tamás úgy vezette az LCEE értékelését, hogy közben az abszolút harmadik helyen állt.
Fried azonban a véghajrában motorerőből visszaelőzte az LCEE-s Lotust.
Vizin Tamás tehát az abszolút értékelésben a remek negyedik helyen végzett, míg a Lotus Cup Eastern Europe végeredménye: Vizin Tamás, Lekeny György, Lekeny Márk, Havellan István.
További érdekesség, hogy a Major Benedek - Havellan István páros szombaton a két órás endurance versenyen is rajthoz állt a szürke-sárga Exige Cup 260-nal, és kategóriájukban a harmadik helyen végeztek.
A Lotus Cup Eastern Europe következő versenyhétvégéjére a Budapesttől alig 150 km-re található Slovakia Ringen kerül majd sor, május 9-11-én, a WTCC betétfutamaként.