A balszerencse a versenyen is folytatódott. Eszenyi László a rajtrácsot sem tudta elhagyni.
"Úgy tűnik ez a csapat eddigi legbalszerencsésebb versenynapja, mivel egy rossz időmérőedzést egy féltengelytöréses rajt koronázott meg. Ãgy kívülről néztem végig a versenyt. Ami egyébként kívülről nézve is egész érdekes. Bátran ajánlom mindenkinek."
Királykuti Márknak a rajt még sikerült ezután azonban sorra következtek a balszerencsés események.
"A mezőny hátsó részéből rajtoltunk, ami igazán jól sikerült, hiszen öt helyet is javítottam. Rögtön a futam elején a hátsó szárnyam elrepült, ezzel sok leszorítóerőt vesztettem, de így is tudtam tartani a helyemet, ameddig szét nem hullott az első kormányösszekötő rúd. Ãgy kénytelen voltam feladni a versenyt. Elveszítve a kategória első helyemet."
A szerelőknek nem volt túl sok idejük, hiszen pár órával később következett a tízedik verseny időmérőedzése. A balszerencsés délelőtt után a Gender Racing Team újra régi formájában teljesítette a tízedik időmérőt. Márk és Laci a tervezett program szerint haladt a kvalifikáción, amivel megszerezték a kategória első két helyét.
Hatalmas köd és nulla látási távolság fogadta a Gender Racing Team versenyzőit vasárnap reggel. Az időjárási viszonyok miatt három és fél órát kellett várni a futam kezdetére. Márkot és Lacit azonban ez nem zavarta meg és a kategória első két helyén értek célba.
A reggeli időcsúszás miatt a csapatokra nem várt már több időmérő. A tizenegyedik versenyen a tízedik verseny végeredménye lett a rajtsorrend, így Márk és Laci kategória első és második pozícióból rajtolhatott, ami a szezonzáró futam és a bajnokság végeredménye is lett. Tóth Tamás csapatfőnök ezt is várta a fiúktól.
"Nem volt már túl nagy tétje az utolsó versenynek, hiszen Márk és Laci annyi pontot gyűjtött, hogy biztosan magukénak tudhatták Márk személyében a Forma Renault 2000-es kategória bajnoki címét, míg Laci a második helyét. Ennél jobb eredményt nem is érhettünk volna el. Köszönöm a csapat egész éves munkáját és úgy érzem, büszke lehetek a versenyzőimre."
Márk idén egy új csapatnál, egy számára szokatlan környezetben versenyzett, de ez sem tudta megzavarni a fiatal tehetséget. A szezon kategóriabajnoka lett.
"Már nem volt tétje az utolsó versenynek, így a csapatfőnök rábólintott döntésemre miszerint a mezőny végéről rajtoltam. Pár kör elteltével sikerült felküzdenem magam az összetett negyedik helyére, ami egyben a kategória első helye is. Jó volt küzdeni egy kicsit. Élveztem. Köszönöm a szerelőmnek és a csapatnak az egész éves munkát. Jó érzés bajnokként zárni a szezont."
Habár Lacinak nem volt zökkenőmentes versenye a futamot és a bajnokságot is kategória másodikként zárta.
"A verseny után két órával kezdődött a következő futam, így nem sok időm maradt a sebváltóhiba kijavítására, ami mint végül kiderült nem is sikerült. A futamot végig rossz sebváltóval kellett végigküzdenem, így nagyon fárasztóra és mozgalmasra sikeredett. Az év végi összesítésben a második helyen végeztem, ami nagy részben a csapat kitűnő munkájának köszönhető, mert egy régebbi évjáratú autóval magabiztosan tudtuk magunk mögött tartani a jobb autókat is."
A szezonzáró versenyhétvégén hírességekből sem volt hiány. Balzsay Károly ökölvívó világbajnok is a csapat vendége volt, aki Laci autójába is beülhetett.
"Teljesen profik. Engem meglepett a csapat profi és első osztályú megjelenése. Mindenkinek megvan a maga helye és feladata. Igyekeztem azért úgy helyezkedni, hogy ne legyek a szerelők útjában. Én úgy éreztem, mintha egy Forma 1-es hétvége lenne, csak kicsiben, mintha csak az autók lennének kicsit mások. Iszonyatos hangulata van egy ilyen versenyautóba beülni. Egy ilyen kormányt fogdosni és tekergetni úgymond félig becsatolva. Nem azt mondom, hogy olyan, mint otthon a fotelben, de igazán kényelmes. Fantasztikus érzés lehet élesben gyors kört menni itt a Hungaroringen."
A szezont nem is zárhatta volna jobb helyen a csapat. 2013-at bajnokként zárták. Jövőre is hasonlóak az elvárások, de addig még van munka bőven, igaz nem a versenypályán, hanem az edzőtermekben és a műhelyben.