Az autó egy S1600-as technikai felszerelésekkel ellátott Suzuki Ignis, melyet az Apex Racing épített. Új fejlesztések is kerültek az autóba, változott az áttételezése és a kormánymű is módosult.
A helyszínen szembesült a csapat azzal, hogy rekordszámú indulója van a kistúrának (1600-2000 cc), 48 nevező várta a hétvégét. Tim Gábor az Ignissel az 1600cc-esek között volt érdekelt, 14 kategória társával kellett megmérkőznie.
A pilóta két szabadedzésen vett részt, az elsőn egy defekt miatt nem tudott kőrözni, ám a második edzésen már 2:29-es köridővel a legjobb 1600-as pilóta volt, és az egész mezőny élbolyához tartozott.
Az első időmérés komoly kihívást jelentett, hisz nagyon nehéz volt ennyi autó között olyan helyet találni, ahol tiszta kört futhat a pilóta, ám ha nem is tökéletesen, de sikerült. 2:27:477-es idővel Gábor a 11. helyet szerezte meg, mely messze a legjobb 1600cc-es eredmény volt.
A szombati futam enyhe esőben kezdődött, ám a Tim Gábor slick gumikkal vágott neki a versenynek, mert a vízréteg kevés volt ahhoz, hogy az esős gumikat életben lehessen tartani.
A döntés jónak bizonyult, a versenyen elállt az eső, és pillanatok alatt felszáradt az aszfalt. Gábor jól rajtolt, és a harmadik körben már a 7. helyért harcolt, természetesen az autójánál jóval erősebb ellenfelek ellen. Egy Lotus feltartotta, ám előzni nem tudta, hisz a 260 LE-s autó egyenesekben ellépett tőle.
A mögötte lévő Clio Cup-os pilóta nem bírta sokáig cérnával, hogy egy jóval gyengébb autó virgonckodik előtte, és a 4. körbe egyszerűen kilökte Gábort. Pechjére túl jól sikerült a művelet, és az autója eleje leszakadt, és a sóderben landolt. Gábor szerencsére vissza tudott térni a versenybe a 18. helyen, és a verseny végéig a 14. pozícióig tudott előre jönni.
Az 1600cc-es kategóriát így is fölényesen nyerte, így elsőként állhatott fel a dobogóra, ahol a magyar értékelést és az FIA CEZ értékelést is megnyerte.
A vasárnapi időmérés, ha lehet még jobban sikerült, Gábor a végéig kivárt, mikor már mindenki befejezte a kőrözést, és egy tiszta körrel a 9. helyet autózta, természetesen a legjobb 1600-as pilótaként. A szombati idején 3 tizedet javított.
A futam már sokkal könnyebb volt, mint az első, néhányat előzve felért Gábor egy olyan helyre ahonnan már nem tudott tovább jutni, ám így is megfutotta legjobb idejét, 2:26:965-al, és végül a hatalmas mezőnyben az 5. helyen ért célba, messze a legjobb 1600-as versenyzőként.
Ismét átvehette a hazai és közép-európai értékelés első helyét.
Ezen a nagyszerű hétvégén minden időmérést és versenyt megnyert Tim Gábor a kategóriájában, mely nagyban köszönhető a csapat nagyszerű munkájának, és a kiválóan felkészített autónak, mely egész hétvégén tökéletesen üzemelt.