Lévai Zoltán az 1600cc-es, míg Tim Gábor a 2000cc-es kategóriában várta versenyeket, eséllyel akár a futamgyőzelemre is. A pénteki szabadedzések azonban nagyon nehezen sikerültek. Lévai Ignis-ében sok apró hiba várt orvoslásra, igaz ez elfogadható volt, hisz az autó folyamatos fejlesztés alatt áll, de a tempója nagyon meggyőzőnek mutatkozott.
Tim Gábor újra ott folytatta, ahol a többi hétvégén, balszerencse balszerencse hátán. A pénteki második edzésen a Peugeot motorjában valami széttört, és feladta a küzdelmet. Ez azt jelentette, hogy számára véget ért a hétvége. Azonban kiderült, hogy a Suzuki Swift Kupában megüresedett egy autó, és ugyan gyakorlás nélkül, de beugorhatott a sorozatba.
A szombati időmérés Lévainak nagyon jól sikerült, megszerezte a kategória első helyét, és a kistúra összetett mezőnyében is a Top10-ben szerepelt. Tim Gábor is megfutotta az időmérést, az első felvonásban bejutott a Superpole-ba, ahol az ötödik helyet szerezte ott meg. Az idő hiányában, csak az időmérést követően tudott a csapat dolgozni a kölcsönkapott kupás Suzukin, és sikerült Gábor ízlésének megfelelően beállítani.
A Kistúra első versenye Lévainak hihetetlen rövidre sikeredett, már a boxból kivezető körön meghibásodott az Ignis, és a rajtrácsra sem jutott el. Nagyon dühítő a csaat számára, hisz nem derült ki, mit tud az autó versenykörülmények között. Ãgy Lévai Zoltán már jelentős hátrányba került az bajnoki tabellán, vetélytársa, Mohácsi Ãkos megnyerte a futamot, így 10 pontos előnybe került.
Tim Gábor versenye már jobban alakult, jól rajtolt, és folyamatosan az első három helyért harcolt, volt, hogy vezetett, de a hátsó futóműve el lett ütve az első körben, így sokat csúszkált. Az utolsó előtti körben egy, a "¨kanyarok levágását gátló gumibála vetett végett a győzelmi esélyeknek. Az élen haladó pilóta meglökte azt, ami beborult a pályára, pont Tim elé, és szétütötte a kocsi elejét. Az autót célba hozta, végül negyedik lett.
A szombat este, és a vasárnap reggel folyamatos szereléssel telt, sok segítség érkezett rivális csapatoktól, sőt még privát emberektől is. Hihetetlen, de igaz, hogy az autósport szerető szakemberek, mindig megtalálhatók.
Végül Lévai Zoltán Ignis-e összeállt, és a második időmérést is könnyedén nyerte. A futamon ugyan volt egy kuplung pedál törése, de kuplungolás nélkül is vezethető maradt az autója, így befejezte a futamot, sőt nagy előnnyel nyerte a kategóriát. Mohácsi Ãkos, akinek az új motorjával még gondok voltak, a második lett, így két pontot tudott Lévai faragni a hátrányán, vele szemben.
A mérlegelés után az autó súlyát nem találták megfelelőnek, és kizárták az Apex Racing versenyzőjét. Az eset miatt fellebbezést nyújtott be a csapat, mert a mérési eljárással, és annak büntetésével nem értett egyet. A fellebezés kivizsgálása jelenleg is tart, várhatóan a következő verseny előtt derül ki, hogy Lévai megtarthatja-e a győzelmét.
Tim második versenye a Suzuki Swift Kupában ismét nagyon jól indult. A fordított rajtrácsról (5. hely) hamar előre jött, és vezette a versenyt. Takáts Ãkos nyomásának engednie kellett, aki megelőzte Őt. A negyedik körben a második helyről azonban kilökték, és a mezőny végére esett vissza, mire kijött a sóderágyból. A futamot végül befejezte, a nyolcadik helyig tudott visszakapaszkodni.
összeségében a csapat és pilótái nem voltak megelégedve a hétvégével, sok technikai és egyéb probléma miatt, nem tudták megmutatni valódi sebességüket.
Tim Gábor legközelebb a Red Bull Ring-en (július 5-7.) méri össze erejét a Suzuki Swift Kupa mezőnyével, Lévai Zoltán pedig kicsit később, a Slovakiaring-en (augusztus 23-25.) versenyez újra.