A 20 éves versenyző történelmet írt a Holland Nagydíjon: Zandvoortban megszerezte a Racing Bulls első dobogóját, így ő lett a valaha volt legfiatalabb francia, aki Formula–1-es pódiumra állhatott.

Hadjar a futamon Verstappen mögött a negyedik helyről rajtolt, hidegvérrel védte pozícióját Charles Leclerc és George Russell ellen, majd Lando Norris kiesésének köszönhetően fellépett a harmadik helyre. Ezzel nemcsak 37 pontra növelte pontjainak számát, hanem a világbajnoki tabella első tíz helyezettje közé is bekerült.
„Hadjar vicces srác, aki soha nem hibáztatja az autót, csak saját magát” – mondta Marko a Kleine Zeitungnak.
„Emellett nem követ el hibákat, ami egy újonctól igazán meglepő. Minden pályán fejlődik, és néhány kör után teljes értékű munkát tud végezni, akár járt már az adott helyszínen korábban, akár nem. Nagyon gyors versenyző, és minden bizonnyal megvan benne az a mentális erő, hogy felvegye a versenyt Verstappennel.”
Marko hangsúlyozta, hogy döntés legkorábban októberben születhet, és az energiaitalosok akár saját utánpótlási rendszerükön kívülről is nyitottak egy „szupertehetség” igazolására.

„Alapvetően házon belül gondolkodunk, ha a 2026-os felállásról van szó, de természetesen, ha felbukkan egy szupertehetség kívülről, akit nem lehet figyelmen kívül hagyni, nem fogjuk elszalasztani a lehetőséget – jelenleg azonban nincs ilyen.”
A Red Bull több versenyző közül is választhat, a második ülésre Hadjar mellett Yuki Tsunoda és Liam Lawson is esélyes, míg a Racing Bulls ülésére olyan nevek merülhetnek fel, mint a Formula–2-es tehetség, Arvid Lindblad.
Laurent Mekies csapatfőnök ugyanakkor leszögezte, nem sürgetik a döntés meghozatalát: „Még kilenc verseny van hátra. Nem mondom, hogy az utolsó futamig várunk, hiszen a versenyzőket időben szeretnénk tájékoztatni, de bőven van időnk.”