A hétszeres világbajnok szerint az autó egyes jellemzői miatt időről-időre túl kell vezetni azt, különösen az alacsony sebességű kanyarokban jelentkező alulkormányzottság miatt.

A brit versenyzőnek eddig nem úgy alakult a ferraris történet, ahogy eltervezte, és bár az utóbbi versenyeken egyre versenyképesebb formát mutatott, még mindig keresi az összhangot új autójával.
Hamilton egyik fő kihívásként a Ferrari motorfékezéséhez való alkalmazkodást nevezte meg, ám ennek ellenére úgy érzi, az elmúlt futamokon előrelépés történt, az előző négy versenyből három alkalommal legyőzte csapattársát, Charles Leclerc-t, míg Ausztriában is mindössze egy tizedmásodperccel maradt le mögötte. A versenyeket Silverstone-ban és Spielbergben egyaránt a negyedik helyen zárt.
A Ferrari jelenleg egy új hátsó felfüggesztés bevetésére készül, amellyel orvosolni kívánják az SF-25 hasmagassági problémáit.
Hamilton ugyanakkor kiemelte, hogy más jellegű problémák is nehezítik a dolgukat.
„Alacsony sebességnél alulkormányzottságunk van, ami ennek az autónak a velejárója” – nyilatkozta a brit.

„Néha túlerőltetjük, hogy egy kis plusz időt nyerjünk, de a tényleges, tiszta tempót tekintve az autó ugyanolyan gyors, mint az előttünk haladók, azonban valamivel több teljesítményt kell találnunk.”