A Brit Nagydíjon csak a 15. helyen ért célba a japán versenyző, ami azt jelenti, hogy utolsóként zárt a versenyben maradt pilóták közül.

Tsunoda számára már a hétvége eleje sem volt egyszerű, de igazán vasárnap vált frusztrálóvá a helyzete. Bár az időmérőn még voltak biztató jelek – a Q2-be bejutott, és tempója alapján pedig akár a Q3-ra is esélye lett volna, de az utolsó gyorskörén motorhiba hátráltatta.
A futam során Tsunoda nem találta a tempót, amit tovább súlyosbított egy incidens Ollie Bearmannel, ami miatt tíz másodperces időbüntetést is kiszabtak rá a versenyfelügyelők. Ez gyakorlatilag végleg elvette minden esélyét a pontszerzésre.
„Az az ütközés elég egyértelmű volt. Ezt leszámítva, hogy őszinte legyek, a tempó sajnos nagyon lassú volt.”
Tsunoda hozzátette, hogy hosszú etapokon különösen szenvedtek: „Amikor hosszabb etapról van szó, az valami olyasmi, ami valahogy mindig extrém módon lassú. A gumik egyszerűen megadják magukat – még soha nem tapasztaltam hasonlót korábban.”
Elmondása szerint az alacsony leszorítóerős beállítások sem voltak ideálisak, különösen esőben: „Tudom, hogy elég alacsony leszorítóerővel mentünk, de még így is volt önbizalmam az esőben. Az esős tempónk viszont abszolút sehol sem volt, szóval egy kicsit elveszettnek érzem magam.”

Bár kevés pozitívumot tudott megemlíteni, elismerte, hogy legalább az egykörös teljesítményük nem volt rossz: „Száraz körülmények között legalább egy körön egész biztató volt a teljesítmény. De a versenytempót most tényleg alaposan meg kell vizsgálnunk.”