
Így szól az F1 közleménye:
A Formula-1 és a PepsiCo úttörő, többéves megállapodást jelentett be, amelynek értelmében a PepsiCo 2030-ig a sport hivatalos partnere lesz.
A megállapodás egyesíti a motorsport izgalmát a PepsiCo család néhány nagyhatású termékével, köztük a Sting Energyvel, a Gatorade-del és a Doritosszal.
Az új megállapodás részeként a PepsiCo kiemelt figyelmet fordít a szurkolóknak a versenyhelyszíneken túlmutató, tartalmas bevonására, izgalmas, csomagoláson belüli promóciók, digitális élmények és egyedi tartalmak révén, amelyek még szélesebb közönséghez juttatják el a Formula-1-et.
Ez a partnerség olyan lehetőségeket is magában foglal, mint például a szurkolói zónákban a márkával kapcsolatos élményeket és a limitált kiadású, közös márkájú termékek jogait.
A Sting Energy a Formula-1 hivatalos energiaitalaként csatlakozik, míg a Gatorade az F1 Sprint hivatalos partnere lesz, és a sportos csúcsteljesítmény táplálására vonatkozó örökségét a motorsport legdinamikusabb formátumába is bevezeti, még idén Spa-Francorchamps-ban, majd Austinban, Sao Paulóban és Katarban.
Eközben a Doritos lesz a Formula-1 hivatalos sós snack partnere. A globális aktiválási jogokkal a partnerség révén a Doritos mindenhol elérhetővé válik a rajongók számára, akár a lelátón, akár a kanapén ülnek.
A sportág fejlődésének és lehetőségeinek támogatása iránti elkötelezettségük részeként a PepsiCo az F1 Academyre is kiterjeszti partnerségét, amelynek további részleteit a megfelelő időben jelentik be.