Szerdán Jerezben egy 2020-as F1-es Mercedest fog tesztelni Andrea Kimi Antonelli – a csapat továbbra is folyamatosan készíti fel a debütálásra az olasz tinédzsert, akivel a teljes 2024-es évet végigtesztelték különböző autókkal, különböző pályákon, pénzt, időt, energiát sem kíméltek annak érdekében, hogy megfelelő tudással kezdhesse meg a 2025-ös szezont.
Ezt az úgynevezett TPC-tesztek, vagyis a „Test with Previous Cars” keretein belül tehették meg, ami azt írja elő, hogy legalább kétéves technikával kell körözni.
A szabályok azonban módosultak 2024-ben, amikor (mivel a 2022-es autókat már használhatták, és az mostani generációs volt) Max Verstappen egy korábbi Red Bull-lal próbált rájönni az aktuális autó gondjaira, és többen is éltek ezzel a lehetőséggel – mostantól limitálják az így megtehető kilométert, ugyanis kimondták, hogy aktuális F1-es pilóták egy évben csak maximum 1000 kilométert tehetnek meg így.
Ezt játssza ki a Mercedes azzal, hogy egy régebbi, 2020-as autóba ülteti a fiatal olaszt. Ez ugyanis már nem TPC-teszt, hanem THC-teszt: Testing of Historic Cars néven fut. Ennek megvannak a maga szabályai, de a lényeg, hogy nem esik a fent említett kilométerkorlátozás alá, bármennyit mehet Antonelli.
Aktuális autónak jelenleg a 2025-ös és 2024-es autók számítanak, azokkal csak a kollektív teszteken, Pirelli-teszteken, és az előre meghatározott filmforgatási napokon lehet autózni. TPC-szabályok alá a 2023-as, a 2022-es és a 2021-es autók esnek, ezekre vonatkozik a fent említett 1000 kilométeres limit, míg a 2021 előtti technikákkal továbbra is szabad a vásár – ami egy fiatal felkészítő programjának még így is megfelel.