Hétfőn érkezett a bejelentés, hogy a Duracell az F1-es Las Vegas-i Nagydíj hivatalos partnere lesz, emellett pedig az előzést elősegítő DRS-zónák is az amerikai egyesült államokbeli cég nevével lesznek fémjelezve.
A Duracell nem új belépőként tűnik fel az F1 színterén, az ismert cég logói már 2022-ben feltűntek a Williams autóin.
„Ahogy a Duracell, úgy a Las Vegas-i Nagydíj is különleges” – mondta Ramon Velutini, a Duracell marketingvezetője.
Velutini emellett kiemelte az amerikai gyártó és az F1 közti közös szinergiákat, valamint elmondta, hogy a Duracell logói számos különböző helyen feltűnnek majd a Las Vegas-i hétvége során.
Brendan Dolby a Las Vegas-i Nagydíj kereskedelmi kapcsolatokért felelős alelnöke így kommentálta a bejelentést: „A Duracell-lel való megállapodás az innováció és a teljesítmény tökéletes egyvelegét reprezentálja.”
„A maga nemében ez az első ilyen együttműködés, mely jól mutatja az elköteleződésünket aziránt, hogy a pálya teljes egészén élvonalbeli, magas teljesítményű élményeket nyújtsunk” – tette hozzá Dolby.
A Williams autói is „átváltoznak”
Miután a Duracell már több éve a Williams csapatának partnere, Alex Albon és Franco Colapinto autóján is nagyobb szerepet kap a Las Vegas-i hétvégén a márka logója.
Mindkét Williamsen Duracell-festést kap a DRS szerkezete, valamint a versenyzők kormányán lévő DRS-t aktiváló gomb is a Duracell színeiben tetszeleg majd.
„A Duracell segíti a Williams Racing azon törekvéseit, hogy egy jövőbeli bajnokesélyes csapatot hozzunk létre, valamint a megállapodás az innováció és a hatékonyság iránti törekvéseinket is erősíti” – mondta James Bower, a Williams kereskedelmi igazgatója.
„Büszkék vagyunk arra, hogy hozzá tudunk tenni a Duracell és a Las Vegas-i Nagydíj kollaborációjához. A DRS-rendszer a Duracell színeit viseli majd, ami minden alkalommal teljesítménylöketet ad a versenyzőknek, amikor megnyomják az ikonikus rézszínű gombot a kormányon” – tette hozzá Bower.