Eddie Jordan és David Coulthard Formula for Success című podcastjükben rendszeresen beszélgetnek az F1 aktuális kérdéseiről, s mindketten előszeretettel fogalmazzák meg évtizedes tapasztalataikra alapozott véleményüket – most például többek között a Horner-ügyről, illetve Hamilton Ferrarihoz szerződéséről
Ennek kapcsán természetesen Carlos Sainz jövőjéről is beszélni kell, akit sokszor szóba hoztak az elmúlt időben a Saubert 2026-tól gyári csapattá alakító Audival, Eddie Jordan szerint azonban nem biztos, hogy ez jó lépés lenne a spanyol számára, hiszen számos más új érkező megszenvedett az F1-be való beszállással, és a németekre is könnyen ez a sors várhat.
„A Toyota sokkoló volt, és szerencsétlen, igazán gyenge volt az F1-es próbálkozásuk, aztán el is menekültek, és azóta sem tértek vissza” – idézte fel a japán óriás két évtizeddel ezelőtti projektjét a legendás csapatvezető.
„És mondhatni, a BMW-vel is ugyanez történt. Persze Kubica nyert egy futamot, a BMW-motor szerintem a világ legjobbja, de azt gondoltam volna, hogy a BMW és a Toyota nagyot fog durrantani” – mondta Jordan, aki szerint Allan McNish hiába veszi körbe magát kiváló emberekkel, a sikerekre várni kell. Nem is keveset.
„Bárki bármit mondjon, egy ötéves terv kell ahhoz, hogy az Audi akár csak a közelébe kerüljön a futamgyőzelemnek, akármilyen versenyzőt is ültetnek be. Hatalmas tanulási görbe áll előttük, ezt magam is megtanultam, megismerhettem, mennyire nehéz ez, és úgy gondolom, hogy az Audinak a rendelkezésre álló pénz ellenére is kemény dolga lesz.”
Jordan emellett a Red Bullra is kitért, akiknek a Jaguar felvásárlása után öt év kellett ahhoz, hogy komoly erővé váljanak az F1-ben: „Átvették, ha úgy tetszik, a Jaguartól a parazsat, a tüzet, avagy az embriót, és az nem volt egy gyenge csapat, egy erős csapat volt. És onnan még nekik is öt év kellett, pedig tudjuk, Dietrich Mateschitz milyen pénzt dobott abba a programba, és a legjobb embereket szerezte meg” – mondta az ír veterán.