Az Osztrák Nagydíjat követő sajtótájékoztatón, melyen a Formula.hu helyszíni tudósítóka is részt vett, természetesen szóba került Dilano van ’t Hoff szombati halálos balesete, mely alapjaiban rengette meg a motorsport világát, így az F1 közösségét is. Lance Stroll tegnap egyenesen úgy nyilatkozott, hogy véleménye szerint életveszélyes, valahányszor áthajtanak a kérdéses szakaszon, a legendás Eau Rouge, Raidillon kombináción, melynek kijáratán már nem az első fiatal tehetséget veszítette el az autóversenyzés.
A futamgyőztes Max Verstappen úgy nyilatkozott, hogy szerinte nem ez az egyetlen hasonlóan veszélyes szakasz a jelenlegi naptárban: „Egyértelmű, hogy nagyon veszélyes, de ott van a dzsiddai egyes szektor is, ami szerintem még veszélyesebb. Örülök, hogy még semmi nem történt ott, hatos, hetes, nyolcas fokozatban megyünk, és ha ott becsapódsz, a helyzet ugyanilyen. Vakon mész, nem tudod, mi következik majd…”
A kétszeres világbajnok szerint Spában a kijárati részt, a Kemmel-egyenes elejét lehetne módosítani, hogy valamivel biztonságosabb legyen ez a szakasz: „Megpróbálhatnánk több helyet csinálni azzal, hogy kijjebb mozdítjuk a korlátokat, mert jelenleg abban a pillanatban, hogy a korlátnak ütközöl, visszapattansz a pályára” – mondta Verstappen, aki azt is leszögezte, hogy szerinte a nem a pálya a felelős a történtekért:
„Kissé igazságtalan az egészért a pályát hibáztatni, a legfontosabb kérdés, hogy miért indították újra a versenyt. Ez egy nagy bajnokság sok autóval, feltörekvő tehetségekkel, akik többet is kockáztatnak, mert meg akarják mutatni, hogy milyen tehetségesek. Ilyen látási viszonyok közepette ott egyszerűen semmit nem lehet látni, és ilyenkor padlógázon mész, mert azt gondolod, hogy az előtted lévő is így tesz majd.”