Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke szerint az F1-es istállók már érzékelték a szponzorok megnövekedett érdeklődését a Miami Nagydíj miatt. Az ezen a hétvégén debütáló floridai helyszín körül nagy a felhajtás, ami a támogatók figyelmét is felkeltette, az Egyesült Államokban pedig egyébként is nagyon növekszik az F1 népszerűsége a Netflix miatt - idén Miami, jövőre pedig Las Vegas debütál, így Austinnal együtt már három nagydíjnak ad otthont az ország.
"Alapvetően úgy tűnik, hogy nagyon jól megy az F1 üzlete és nem csak Miamiban. Miami is egy példa erre, de érezhető, hogy mi történik körülöttünk a szponzorok érdeklődése kapcsán, valamint azzal, hogy új helyszínek szeretnének beszállni a versenynaptárba. Szerintem ennek annak a show-nak köszönhető, amit az F1 kínál. Főleg a koronavírus-járvány idején sokat tett azért az FIA, hogy legyenek futamok, 17 versenyből álló szezonunk volt, aztán tavaly megint több mint húsz futamon vettünk részt. Ott van a Netflix, a digitális kommunikáció, a közvetítések, mind jó, mind pozitív. Minden jó" - idézi Binotto szavait a RacingNews365.com.
"Szerintem az üzlet nagyon jól megy most, ezt pedig a csapatunk is érzi: megnövekedett a szponzori érdeklődés, ami nagyszerű. Miami egy fantasztikus példa, Amerikában nagyon jól alakulnak a dolgok és ennek csak örülhetünk."