DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 2. csütörtök
F1

Vettelnek nem kell a közösségi média

A négyszeres világbajnok régebben sem volt fent egyik népszerű közösségi oldalon sem és nem most fogja elkezdeni. Azt azonban kifejtette, hogy miért választott az átlagtól eltérő utat ebben.

Ma már teljesen természetes, hogy válogathatunk a közösségi média platformok közül, ahogyan az is, hogy a népszerű sporteseményeket és azok résztvevőit szintén megtaláljuk ezek között. Szinte minden F1-es pilóta jelen van valamelyik oldalon, a rajongók pedig plusz információkkal gazdagodhatnak ennek köszönhetően, ám Sebastian Vettelt ez továbbra sem érdekli túlzottan.

A németek világbajnoka még a Ferrari versenyzője volt, amikor arról beszélt, hogy nem tud azonosulni a mai fiatalokkal, az utóbbi időben viszont eléggé felhívta magára a figyelmet környezettudatos tevékenységeivel. Bár az interneten is fontos üzeneteket adhatna át ezzel kapcsolatban, az Aston Martin pilóta szerint erre semmi szükség.

„A közösségi média egy nagyszerű módja annak, hogy sok embert elérjünk, de attól függ, hogy mit akarsz elérni. A zoknidat akarod mutogatni, vagy valami többet akarsz? Ha van egy fontos üzenetem, nem hiszem, hogy szükségem van saját platformra, az üzenet akkor is eljut. Engem a cselekvés érdekel” ─ idézte Vettelt az F1i.com



A négyszeres bajnok nemrég iskolás gyerekek segítségével épített hotelt a méheknek, Silverstone-ban pedig összeszedte a szemetet a rajongók után a lelátókról, így nyugodtan állíthatjuk, hogy saját közösségi oldal nélkül is képes volt figyelemfelkeltő dolgokat csinálni. Vettel szerint a Formula-1-nek nem csak a gyorsaságról kell szólnia.

„Az F1-nek megvan ez a képessége, hogy a megfelelő üzeneteket közvetítse. Nem azt mondom, hogy nevelnie kell, mert akkor úgy tűnne, hogy azt gondolják, mindenben igazuk van. Azt viszont mindenképpen el kell mondanunk, hogy mindenkinek ki kell vennie a részét a problémák megoldásából, még az olyan hatalmas gondokból is, mint az éghajlatváltozás. Fel kell ismernünk, hogy nincs visszaút. Az F1-nek nem kell kizárólag a gyors autókról és a legjobb technológiáról szólnia, nem csak beszélni kell tudnunk a gondokról, hanem gyorsan cselekedni is.”

„Úgy gondolom, olyan helyzetben vagyok, hogy inspirálhatom az embereket. Ha csak egyet tudnék, már az is elég lenne. Ez nem egy konkrét kampány volt, magamért tettem, és egyúttal azért is, hogy jelzést adjak” ─ tette hozzá.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: