Ben Pincus személyében új szakértővel bővült az Formula-1 utóbbi években átalakult vezetősége. A Liberty Media érkezésével egy teljesen új szemlélettel dolgozó tulajdonoshoz került a sorozat, amely azon van, hogy a legmodernebb eszközöket kihasználva minél többet kihozzon az F1-ből, mint márkából. Ennek a törekvésnek egyik lépése a Heinekentől elcsábított marketingfelelős érkezése. Pincus közvetlenül a vezérigazgatónak fog jelenteni, hivatalos titulusa pedig a kereskedelmi kapcsolatok igazgatója lesz.
„Háromévnyi közös munka alapján elmondhatom, hogy rendelkezik azzal a tapasztalattal, szaktudással és vezetői képességgel, amivel az F1 tovább növekedhet, és folytathatja izgalmas útját. Elképesztő kapcsolati rendszerrel rendelkezik, és kellően ismeri az F1-et. A legjobbat fogja kihozni a csapatából” – nyilatkozta vele kapcsolatban Chase Carey.
Pincus 2016 márciusa óta volt a Heineken szaktanácsadója, az azt követő januártól pedig a márka részéről ő vezette a Heineken és az F1 közötti együttműködést. Az F1 mellett több más sportágban is tevékenykedett, többek között labdarúgásban, teniszben és golfban is. Elődje, Murray Barnett a héten adja le a munkát.