DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 29. péntek
F1

A Heinekentől érkezik marketinges az F1-be

A Formula-1 vezetősége a világ egyik legismertebb sörgyártójától csábított el egy méltán elismert szakembert, akivel új szintre emelné a száguldó cirkusz működését.

Ben Pincus személyében új szakértővel bővült az Formula-1 utóbbi években átalakult vezetősége. A Liberty Media érkezésével egy teljesen új szemlélettel dolgozó tulajdonoshoz került a sorozat, amely azon van, hogy a legmodernebb eszközöket kihasználva minél többet kihozzon az F1-ből, mint márkából. Ennek a törekvésnek egyik lépése a Heinekentől elcsábított marketingfelelős érkezése. Pincus közvetlenül a vezérigazgatónak fog jelenteni, hivatalos titulusa pedig a kereskedelmi kapcsolatok igazgatója lesz.

 f1-start-brazil1



„Háromévnyi közös munka alapján elmondhatom, hogy rendelkezik azzal a tapasztalattal, szaktudással és vezetői képességgel, amivel az F1 tovább növekedhet, és folytathatja izgalmas útját. Elképesztő kapcsolati rendszerrel rendelkezik, és kellően ismeri az F1-et. A legjobbat fogja kihozni a csapatából” – nyilatkozta vele kapcsolatban Chase Carey.

Pincus 2016 márciusa óta volt a Heineken szaktanácsadója, az azt követő januártól pedig a márka részéről ő vezette a Heineken és az F1 közötti együttműködést. Az F1 mellett több más sportágban is tevékenykedett, többek között labdarúgásban, teniszben és golfban is. Elődje, Murray Barnett a héten adja le a munkát.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: