A 2018-ban megrendezett 21 versenyhétvégén összesen 4.093.305 rajongó tette tiszteletét, ami azt jelenti, hogy egy hétvége alatt átlagosan 194.919 ember látogatott ki az adott pályához. A legnépszerűbb esemény a Brit Nagydíj volt idén is, amelyre 340.000 szurkoló látogatott el. A Brit Nagydíjat a mexikói hétvége követi (334.946), majd a sorban Ausztrália (295.000), USA (263.160), Szingapúr (263.000), Belgium (250.000) és Magyarország (210.000) következik.
Vasárnap, a verseny napján 1.702.959 fős látogatottsága volt a Formula-1-es nagydíjaknak, itt ismét Silverstone vitte el a pálmát 140.500 emberrel, de Mexikóban is csak 5000-rel volt kevesebb néző. A versenyek átlagos látogatottsága 81.093 fő volt 2018-ban, ami 2,7%-kal több, mint 2017-ben, igaz, összességében kevesebben voltak kíváncsiak a Formula-1-re idén, mint tavaly, hiszen akkor 4.071.400 szurkoló tette tiszteletét a versenynaptár valamely helyszínén, azonban tavaly csak 20 futamot rendeztek, így az átlagos nézőszám egy teljes versenyhétvégére levetítve csökkent, bár Sean Bratchest ez egyáltalán nem zavarta.
„Több, mint 200.000 rajongó volt kíváncsi idén az F1-re, vasárnaponként pedig több, mint 80.000 ember jött el, hogy élőben láthassa az autókat. Ezek a nagy számok is demonstrálják, hogy a többi jelentős sporteseményhez viszonyítva nagyon is jól állunk ez ügyben, ráadásul egyre növekszik a látogatottságunk” – mondta el Bratches az F1 hivatalos oldalának. „Erősen hisszük, hogy a Formula-1-ben óriási lehetőségek rejlenek, amiket még mindig nem sikerült teljes mértékben kiaknáznunk. Szeretnénk még inkább szurkolóbaráttá tenni a Formula-1-et a jövőben.”
Bár a televíziós nézettség adatai nem derültek ki, alighanem ott is növekedésre lehet számítani, hiszen a nyári labdarúgó-világbajnokság minden eddigi nézettségi rekordot megdöntött. Összesen több, mint 3,5 milliárd ember követte az oroszországi torna mérkőzéseit, a döntőre pedig 1,12 milliárdan voltak kíváncsiak.