DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 29. hétfő
F1

Wolff: Csodálatos reklám az idei szezon

A 2018-as szezonnál nem is kell jobb marketing az F1-nek – vallja a Mercedes csapatfőnöke. Toto Wolff szerint a világbajnoki trófeáért zajló küzdelem izgalmasabb, mint korábban bármikor.

A Mercedes istállója sorozatban ötödik Formula-1-es világbajnoki címéért szállt harcba, ám az utóbbi négy évhez képest idén ezért jóval keményebben meg kell dolgoznia. A Ferrari felzárkózásának köszönhetően Sebastian Vettel teljesítménye csaknem egy szinten áll Lewis Hamiltonéval, miközben az erőn felül teljesítő Red Bull is többször odaszúrt már a legnagyobbaknak. A Mercedes csapatfőnöke örömmel figyeli a TV-képernyőkön zajló ádáz küzdelmet.

ausztralia-rajt-2018_1



Az élen zajló harc izgalmasabb, mint valaha, és a középmezőny is nagyon szoros. Az eddigi futamok nagyszerű kerék a kerék elleni küzdelmeket hoztak, ráadásul néhány meglepő nyertesünk is volt már – az eddigi tizenkét fordulóból hét alkalommal olyan pilóta diadalmaskodott, aki nem egyértelműen a legjobb autóban ült.  A 2018-as szezon összességébe egy csodálatos reklám a sportág számára” – áradozott az idei szezonról.

A csapat eddigi teljesítményét értékelve Wolff számos jót ki tudna emelni, de néhány sötétebb felső is beárnyékolja az idei szezonukat. „Jelenleg mindkét tabellát mi vezetjük, így a félidei jelentésünk pozitív. Ezért köszönettel tartozunk a brackley-i és brixworth-i bázisunk mellett Lewis és Valtteri vezetési tudásának is. Ezzel párhuzamosan azonban több futamon is pontokat dobtunk el magunktól, ezért a szezon második felében még keményebben fogunk dolgozni a teljesítményen. A hétvégéig százszázalékon fogunk üzemelni, mielőtt hivatalosan is megkezdődik a nyári szünet. A pihenést masszívan kiérdemelte minden egyes csapattagunk, az idény második felére felfrissülve térünk majd vissza.”

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: