A fiatal holland az utolsó szabadedzés legvégén csapta a korlátnak az autóját Monacóban, amit a szerelőknek nem sikerült versenyképes állapotba hozni a kvalifikációra, így csapattársa, Daniel Ricciardo könnyedén megnyerte az időmérőt, aztán másnap a futamgyőzelmet is behúzta.
Verstappennek nem ez volt az első hibája idén, eddig szinte minden hétvégén elkövetett valami bakit, amivel munkát adott a csapatnak vagy nehéz helyzetbe hozta magát. Emlékezhetünk rá, hogy 2016-ban Danyiil Kvjatot a sorozatos baklövései miatt visszaküldték a bikák a kistestvéréhez, ahonnan aztán lejtmenetet vett a karrierje. Helyére pont Max Verstappen ült be, aki mesésen debütált a nagycsapatnál, hiszen a soron következő, Spanyol Nagydíjat egyből meg is nyerte.
Most viszont többen is azon a véleményen vannak, hogy nem fér bele több hiba a még mindig csak 20 esztendős pilótától. Csapatfőnöke, Christian Horner és a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko is figyelmeztette a hollandot, hogy próbáljon összeszedettebben és megfontoltabban vezetni.
Verstappen azonban úgy érzi, nincs veszélyben az ülése: "Hogy visszamenjek a Toro Rossóhoz? Ez teljességgel elképzelhetetlen" - szögezte le.
A Red Bull pilótája egyébként az utóbbi időben valóságos céltáblája lett az internetezőknek, akik még egy külön oldalt is létrehoztak, - www.crashstappen.com - hogy mindenki tisztában legyen azzal, mikor is törte össze autóját utoljára a holland, akinek persze erről is megvan a véleménye: "Sokkal könnyebb az emberekről a hátuk mögött beszélni, mint megmondani nekik szemtől szemben, mit gondolsz róluk. Az ilyeneket én egyszerűen csak nethuszároknak hívom" - zárta mondandóját Max Verstappen.