Arról tájékoztatta az FIA a Formula-1-es csapatokat, hogy ha szeretnék, akkor a visszapillantó tükröket szerelhetik akár a halóra is, de csak akkor, ha az minden szabálynak, megkötésnek megfelel és maga az FIA ellenőrzi. A problémát eredetileg a pilóták vetették fel, mert arra panaszkodtak, hogy nagyon keveset látnak maguk mögött a jelenlegi aerodinamikai elemek, szárnyak miatt.
A halóra felszerelhető tükröknek is 150x50 milliméteresnek kell lenni, át kell menni az FIA tesztjén és azt is biztosítani kell, hogy megfelelően rögzítve vannak, méghozzá kizárólag a halóhoz, máshova nem, különben megnehezítenék a halo leszerelését. "Meg kell győződnünk arról, hogy a tükrök megfelelően vannak rögzítve és nem vibrálnak, különben zavarnák a pilótát a látásban" - mondta Nikolas Tombazis technikai igazgató.
"Kettős rögzítést nem fogadunk el, mert ez gátolhatná a mentőcsapatot a halo gyors eltávolításában egy balesetet követően. Nem fogadunk el kábeleket sem a halón, úgyhogy azon ritka alkalmakkor, amikor a csapatokat arra kérik, hogy a tükörre szereljenek fel kamerát, a tükröt a hagyományos helyre kell rakni" - folytatta Tombazis
A lényeg tehát annyi, hogy a pilóták látásának javítása érdekében tehetik a tükröket a halóra, de a legminimálisabb trükközéseket is figyelni, ellenőrizni fogják.