A Formula-1 jelenlegi, Phil Carter által tervezett logója az egyik legismertebb a világon, közel negyed évszázada szolgálja a sportágat. A közelmúltban azonban több új logóterv is regisztrálásra került az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatalánál, melyek közül az egyik biztos, hogy nyugdíjba küldi a jelenlegi jelképet. Sajtóértesülések szerint az új verzió már az Abu Dhabiban rendezett szezonzáró után bemutatásra kerül. Vélhetően a pódiumon és a pilótáknak adott rózsavizes üvegeken lesz majd először látható a friss védjegy.
Az F1 elnöke, Chase Carey szezonzáró helyszínén adott interjújában elmondta, abban bízik, a logó lecserélésével át tudják majd adni azt az energiát, amit a Liberty Media hoz a sportba. Azzal azonban tisztában van, elsőre nem mindenkinek tetszik az újítás. „Természetes, hogy bármit változtatunk, az vegyes fogadtatásban fog részesülni” – magyarázta a Skynak. „Új energiát akartunk a sportba hozni, sok tervvel és teendővel készülünk a jövőben.”
„Úgy gondoltuk, a logó nagyszerű eszköz arra, hogy átadja az izgatottságot és a friss energiát, amit az F1 most átél. Nem azt keressük, hogyan változtathatnánk meg a sportot. Tiszteljük az F1-et, és azon vagyunk, hogy innovációval és energiával lássuk el. Úgy gondoljuk, jobbá tudjuk tenni, ezáltal a rajongók olyan módon is a részévé tudnak válni, melyre eddig nem volt lehetőségük” – hangzott a kissé marketingszövegnek tűnő nyilatkozata.