Hétévnyi küzdelem, többszöri név- és tulajdonosváltások után a Manor istálló a télen befejezte működését, aminek három fő kiváltó oka volt: a legutóbbi üzemeltető, Stephen Fitzpatrick távozása, a 10. hellyel járó konstruktőri bónusz elmaradása, valamint az, hogy végül nem érkezett meg a várva várt új befektető. A csapat bukásáról a 2015 végén távozó Graeme Lowdon nyilatkozott a crash.netnek – a brit szakember régi partnerével, John Booth-tal együtt jelenleg a Manor WEC-alakulatát vezeti:
„Úgy látom, a Manornak minden esélye megvolt a túlélésre, hiszen semmi nem változott a kereskedelmi modellben. Néhány évvel ezelőtt nagyon nehéz dolgokon kellett túlesnünk, hiszen elkezdtünk működni egy bizonyos pénzügyi környezetben, ami aztán hirtelen megváltozott. De az elmúlt pár esztendőben nagyon stabil volt a helyzet, a díjazásban és a hasonló dolgokban nem történt változás” – idézi a lap a brit szakembert, aki így folytatta:
„Épp ezért voltam nagyon csalódott az MRT távozása miatt, hiszen rengeteg embert ismertem, aki ott dolgozott, nagyszerű embereket. Óriási nagy kár, hogy ez megtörtént, bár az okokban nem vagyok biztos, hiszen amint mondtam, megvolt a megfelelő struktúra. Azt hiszem, hogy az F1 rosszabb hely lett a Manor nélkül, szerintem tizenkét csapatra van szükség ahhoz, hogy meglegyen a sportág kellő mélysége, változatossága, és minden egyéb hasonló.”
Lowdon emellett üzenetet is fogalmazott meg az új vezetés, a Liberty Media felé: „A sportágnak egy egyértelmű, tiszta kereskedelmi háttérre van szüksége, hogy az emberek tervezhessenek. Az elmúlt két évben ez megvolt, mindenki tisztában volt a szabályokkal és a pénzdíjakkal. Ennek meg kell maradnia. És persze rengeteg dolgot lehet tenni a sportág promótálásáért, hogy még szélesebb közönséget érjen el, hogy több szurkolót lehessen bevonni. Mindig is azt mondtam, hogy az F1 legnagyobb értéke a szurkolói bázis, ez fontosabb bármelyik csapatnál. És erre oda kell figyelni.”